אזרחים רוקנו מדפים בחנויות

כל הרשויות ערוכות צילום: עיריית צפת

בצפון הארץ ובירושלים מורגשת בימים האחרונים תנועה ערה ברשתות החשמל ובמרכולים לאחר שהלקחים מהסופה בשנה שעברה נצרבו בתודעתם של האזרחים המודאגים. בחנויות החשמל בעיר צפת מחסלים התושבים את כל אמצעי החימום בדגש על תנורי גז ונפט שלא דורשים חשמל ובמרכולים המקומיים מדווחים על תנועת לקוחות גבוהה מאוד מהרגיל.
בחנות החשמל 'בית מימון צפת' מרשת 'תן אלקטריק' הממוקמת בלב העיר צפת הזמינו בימים האחרונים משלוחים בהולים של תנורי גז שהגיעו במוניות מתל אביב בשל הביקוש הגבוה והמדפים שהתרוקנו מכל מוצר שיביא מעט חום לתושבים המודאגים.
מאיר ינקו אשר עובד בחנות למוצרי חשמל סיפר ל-nrg כי "התושבים כאן בטראומה. אתה רואה את הילדים שמחים ברחוב ומדברים על יום החופש הצפוי בגלל השלג אבל ההורים מודאגים ויודעים שזה כבר לא צחוק. במיוחד אלו שהיו בעלטה במשך מספר ימים בלי אור וחימום בשנה שעברה ואף אחד לא מוכן לתסריט הזה שוב".
הוא מוסיף כי "עברתי כמה חורפים בצפת אבל כזה ביקוש למוצרי חימום ולתדיאורים (תאורת חירום,י.ק) אני לא זוכר הרבה זמן. בימים האחרונים המדפים בחנות מתחסלים ושולחים לי במוניות מהמחסנים של היבואן מתל אביב תנורים נוספים. ברגע שהחזאים התריעו על הסופה הקרובה החלה הפאניקה. כל מה שקשור למוצרי חורף הלך יפה מאוד, אנשים רוכשים מייבשי כביסה בכמויות שלא הכרנו".
לכתבה המלאה באתר NRG
 

Exit mobile version