אילן שוחט: "המצב של צפת לא טוב"

נטעלי שם טוב | מדברים ברדיו |

מסכם כהונה: מנכ"ל המשרד לפריפריה הנגב והגליל, אילן שוחט, נפרד מתפקידו לאחר חילופי השלטון ומתייחס לראשונה לאפשרות שיתמודד בבחירות הקרובות בעיריית צפת

האזינו לראיון המלא

אילן שוחט, מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל מסיים את תפקידו לאחר קרוב לשנה וחצי בה כיהן כמנכ"ל המשרד.

במכתב ששלח לעובדים ציין: "אני מודה על הזכות שהיתה לי לשמש כמנכ"ל המשרד בתקופה כה מורכבת ומאתגרת. אני מסיים את תפקידי בתחושת סיפוק ומשמעות גדולה. מבקש למסור את הוקרתי העמוקה לכל אחת ואחד מכם, על המסירות היומיומית למען הצלחת המשרד והצלחת מדינת ישראל".

ח"כ עודד פורר: "יצחק, אתה מקבל משרד מדהים. מדינת ישראל לא תוכל בעתיד לחיות עם מרכז מטרופוליני אחד במרכז בארץ. צריכים להיות שני מטרופולינים בגליל ובנגב טובים בדיוק כמו במרכז בארץ. המעמד הזה מרגש מאוד. אתה השר הצעיר בממשלה. בסופו של דבר כשתשב בחדר, סמל המדינה מאחורייך. השם שלך הוא פחות חשוב אלא תפקידך כמשרתם של אזרחי מדינת ישראל. תמיד תזכור זאת, ותדאג לכלל האזרחים. מעל להכול, יש כאן מדינה ולה אנו צריכים לדאוג. בע"ה תעשה ותצליח!"

השר הנכנס למשרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי, יצחק וסרלאוף הודה לשוחט על התקופה בה שימש כמנכ"ל המשרד, על תרומתו ופעילותו למען הנגב והגליל. בתיאום עם שוחט אישר חפיפה מסודרת לשבועות הקרובים.

Exit mobile version