אלפי נסיעות הושבתו בצפון מבלי להודיע לציבור

חדר המצב של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במירון

משרד התחבורה גייס אלפי אוטובוסים להסעת נוסעים, כמעט כולם מריכוזים חרדיים, להילולת רבי שמעון בר-יוחאי במירון תוך פגיעה קשה בשירות התחבורה הציבורית הסדיר לציבור הכללי, בעיקר בצפון הארץ.
נוסעים רבים שהמתינו היום בתחנות להגעת אוטובוסים כלל לא עודכנו על נסיעות שבוטלו. מדובר באלפי נסיעות שבוטלו. כל זאת מבלי שמישהו בנתיב אקספרס או באגד יודיע בתחנות או יפרסם הודעות באינטרנט על ההפחתה המשמעותית בשירות. מערכות המידע היו אומנם מעודכנות בשינויים, אך כאמור לא התפרסמה כל הודעה על כך שבעקבות ל"ג בעומר תחול איזושהי פגיעה בשירות, בפרט ביום שבו חיילים רבים חוזרים לבתיהם.
כך למשל, קו 271 חיפה-נהריה שביום רגיל מבצע 152 נסיעות, ביצע בל"ג בעומר רק 104 נסיעות; קו 4 בנהריה שביום רגיל מבצע 62 נסיעות, ביצע בל"ג בעומר רק 38 נסיעות; קו 2 בעכו שביום רגיל מבצע 79 נסיעות, ביצע בל"ג בעומר רק 69 נסיעות; קו 2 בכרמיאל שביום רגיל מבצע 76 נסיעות, ביצע בל"ג בעומר 64 נסיעות; קו 3 של אגד בחיפה שביום רגיל מבצע 161 נסיעות, ביצע בל"ג בעומר רק 45 נסיעות; קו 35 (עכו-מעלות) שביום רגיל מבצע 22 נסיעות, ביצע בל"ג בעומר 14 בלבד; קו 3 בצפת שביום רגיל מבצע 62 נסיעות, ביצע בל"ג בעומר רק 10 נסיעות.
לכתבה המלאה באתר NEWS1

Exit mobile version