במפלגות בצפת לומדים את התוצאות

אין ספק כי במטות המפלגות בצפת ילמדו היטב את תוצאות ההצבעה לכנסת כדי להכין שעורי בית לבחירות לרשויות המקומיות, מעיון בתוצאות ניתן ללמוד כי הליכוד ביתנו גם כאשר הוא מאוחד, שווה בצפת בסך הכול  3500 קולות. אם ניקח את היריבות בתוך המחנה בצפת שוקי אוחנה ואילן שוחט ניתן לומר כי הליכוד כבר לא מפלגה גדולה כלל וכלל בצפת.

לעומת זאת חיבור בין ש"ס (2600)חב"ד (עוצמה לישראל) (1200) אגודת ישראל (1300), ורסיסי מפלגות חרדיות כגון הרב אמסלם ואמנון יצחק שקבלו בצפת כ 400 קולות, מביאים תוצאה של כמעט 7000 קולות. בהנחה שגם רשימות כגון יש עתיד, קדימה ומרץ קיבלו בצפת כמה מאות קולות בלבד ברור כי אחדות בין מפלגות חרדיות בצפת יכולה להביא בקלות ראש עיר חרדי גם אם הבית היהודי לא ילך על המהלך הזה למרות שקיבל 1600 קולות.

גורמים חרדיים בצפת הביעו תקווה כי הציבור בצפת יתפקח מהשלייה שראש עיר חילוני ינהל את העיר טוב יותר, "יש בציבור החרדי מנהיגים לא פחות מוכשרים משוחט או אוחנה וניתן להריץ אותם וכך לפתח יותר את הציבור התורני והדתי בצפת שלא זוכה היום לשת"פ, הוכח גם בבית שמש וגם ברחובות כי ראש עיר חרדי  מוצלח ומוכשר הרבה יותר".

 

Exit mobile version