במרכז הרפואי זיו בצפת ציינו את יציקת התקרה הראשונה בפרויקט הענק "המרכז לבריאות הילד"

עבודות בניה במרכז לבריאות הילדעם סיום יציקת התקרה הראשונה המהווה אבן דרך משמעותית בבניית פרוייקט הענק "המרכז לבריאות הילד", הוחלט במרכז הרפואי זיו לציין את המאורע ולארגן בחדר האוכל בבית החולים ארוחה חגיגית בנוכחות חברי הנהלת המרכז הרפואי זיו,

מהנדס החברה המבצעת "תורג", אדריכלי החברה ופועלי הבניין בשטח .
בטקס שקדם לארוחה נשאו דברים מנהל המרכז הרפואי זיו ד"ר אוסקר אמבון שברך את העושים במלאכה, המנהל האדמיניסטרטיבי מר מאיר כהן חמוז שציין, כי העבודות לבניית המרכז מתקדמות על פי התכניות וכי סיום הפרוייקט צפוי בעוד כשנתיים, ומהנדס חברת "תורג" מר אמיר פינקלשטיין שהודה להנהלת בית החולים ולעושים במלאכה על העבודה הטובה ושיתוף הפעולה.
את הארוחה החגיגית ארגנה העוזרת למנהל האדמיניסטרטיבי, גב' אסתי מוטעי בשיתוף צוות מחלקת המטבח של המרכז הרפואי.

פרויקט "מרכז בריאות הילד" נבנה בהשקעה של 83 מיליון ₪ והינו בית החולים הראשון לילדים המוקם בפריפריה, כאשר אוכלוסיית היעד שלו מונה כ- 80 אלף ילדים.
מבנה בית החולים הממוגן לילדים ישתרע על פני שטח של 6000 מ"ר, ייבנה בארבעה מפלסים ויכלול את מחלקות הילדים, טיפול נמרץ ילדים, חדר מיון לילדים וכלל מרפאות הילדים, בשעת חירום יאפשר אכלוס של 100 מיטות. בנוסף ייבנה במתחם אולם אודיטוריום חדיש עם 250 מקומות.
המרכז יאפשר לאוכלוסיית הגליל ורמת הגולן לקבל את כל שירותי רפואת הילדים תחת קורת גג אחת בסטנדרטים הגבוהים ביותר, אשר יחסכו נסיעות והעברה לבתי חולים במרכז הארץ.

Exit mobile version