בשורה לחולי סוכרת במרכז הרפואי זיו בצפת

בשורה לחולי סוכרת סגן נשיא חברת "אבוט" האמריקאית חשף לראשונה את דור 3 למד רציף "פרי סטייל נביגיטור" בפני בני נוער חולי סוכרת נעורים במרכז הרפואי זיו בצפת

כריס סקוגינג סגן נשיא חטיבת הסוכרת של חברת הענק האמריקאית "אבוט"  הציג לראשונה בעולם את הדור ה-3, מכשיר חדש קטן ומשוכלל, מד רציף לבדיקת ערכי סוכר בדם במרכז ברניין לסוכרת נעורים, שבמרכז הרפואי זיו. הנביגיטור החדש יושק ויחל שיווקו רק בעוד שלושה חודשים בארה"ב, בישראל תשווק אותו חברת "גפן מדיקל". את הביקור ליוו ד"ר אוסקר אמבון, מנהל מרכז רפואי זיו וד"ר אורנה דלי-גוטפריד מנהלת מרכז בריניין לסוכרת נעורים

סקוגינג סגן נשיא חטיבת סוכרת "אבוט" אמר לקהל הרב שהאזין לו בשקיקה, כי הנביגיטור החדש דור 3 זעיר בגודלו (קצת גדול יותר מקובית שוקולד) דק מאוד, מוצמד לזרוע או לגוף ומאפשר תנועה, עיסוק בספורט ללא הפרעות כבעבר. המכשיר בצבע גוף, אינו בולט מעבר לבד הלבוש או בזמן חשיפה. מאפשר כל לבוש. מכשיר הדור 3, מסוגל לתת ערכי סוכר בכל דקה (!) (במקום 5 דקות במכשירים אחרים) להסתנכרן בשעות היום והלילה, מעוצב באופן חדשני וישווק במספר צבעים, מאוד דומה בצורתו החיצונית למכשיר סלולרי מתקדם, נוח וידידותי למשתמש ולכן יהיה אטרקטיבי לבני הנוער.

ארל מרנס, מקיבוץ כפר חרוב שברמת הגולן ניגש לסקובנס והודה לו: "המיכשור של אבוט ממש שינה את חיי ומכשיר הדור ה-3 החדש, הזעיר והמשוכלל ישדרג את איכות חיי, אני מחכה לשיווק המכשיר בארץ ואני מודה לכם על המחקרים והמכשור המצוין" אמר  מרנס.

סקוגינג שלא הסתיר את התרגשותו מבני הנוער שקבלו את פניו ואף ערך הכרות עם שתיים מהנוכחות, חולות בסוכרת שהתנדבו לשרת בצה"ל ביחידות מובחרות אמר, כי בישראל קיימת מודעות גבוהה ביותר לשדרוג מכשור טכנולוגי מתקדם לחולי סוכרת, הוא אמר, כי הוא מודה למשרד הבריאות בישראל ולבתי החולים המשקיעים מימון וזמן בשדרוג ולימוד מערכות מתקדמות עבור המטופלים שלהם וכי זה אינו מובן מאליו ולא קיים בכל הארצות.

הוא ציין לשבח את הפעילות המקיפה הנעשית במרכז לסוכרת נעורים ע"ש ברייניין, במרכז הרפואי זיו בהנהלתה של ד"ר אורנה דלי- גוטפריד והאזין לד"ר דלי- גוטפריד שספרה לו על מחקר שהתקיים לאחרונה וקבע כי קיימת עליה משמעותית במספר חולי הסוכרת בארץ, עקב מצבי לחץ וכן בעיות והפרעות אכילה.

חברת האם של "אבוט" ממוקמת בשיקגו, אילינוי, בארצות הברית, החברה מספקת מכשור מתקדם ושירותי בריאות לתושביהן של למעלה מ- 130 מדינות ברחבי העולם, מפעילה יותר מ- 100 מתקני מכירות, ייצור, הפצה ומחקר ופיתוח ברחבי העולם. החברה מעסיקה כ-83,000 עובדים ברחבי העולם. שלוחת "אבוט" בישראל, מעסיקה מעל ל- 100 עובדים.

 

Exit mobile version