גניבת משאבה ממשאית אשפה מנעה פינוי עשרות טונות זבל

נזק אדיר למשאית אשפה עירונית של עיריית צפת. בתחילת חול המועד הפסח, נגנבה בשעת לילה מאוחרת, משאבה הידראולית של משאית אשפה מרכזית, שהייתה אמורה לפנות עשרות טונות אשפה במהלך חג הפסח.
על פי התכנון ומתוך מטרה לעמוד בעומס הרב, עובדי אגף התברואה תוגברו ואף הקדימו את שעת עבודתם במהלך חג הפסח. אלו הגיעו בשעת בוקר מוקדמת ונדהמו לגלות כי מהמשאת נגנבה משאבה יקרת ערך בשווי עשרות אלפי שקלים.
מנכ"ל העירייה, רוני בן אבו עודכן מיידית בנזק האדיר והורה להגיש תלונה במשטרת צפת שמיהרה לפתוח בחקירה נמרצת. בלשכת ראש העיר, אילן שוחט, ציינו כי לא התפלאו אם גורמים בעלי אינטרס, חיבלו במשאית האשפה, דווקא באחד השבועות הכי קשים לעבודה בשנה. כזכור, לפני קצת יותר משנה, החליטה עיריית צפת, להיפרד מקבלנים חיצוניים ולהעסיק עובדים מקומיים באף התברואה, החלטה שעוררה מורת רוח בקרב הקבלנים.
בעקבות הנזק, הושבתה משאית אשפה מרכזית של העירייה במשך כ72 שעות, עד לתיקון המפגע. בעיריית צפת יצאו בהתנצלות כלפי התושבים: "צר לנו כי לא הצלחנו לפנות את האשפה במהלך חול המועד בחלק משכונות העיר. לדאבוננו, עבריינים חיבלו ומנעו פינוי עשרות טונות של אשפה. אנו משוכנעים שמשטרת צפת תחקור את הנושא, תאתר את העבריינים ותמצא איתם את הדין".
Exit mobile version