דהן הכריז על התמודדות למועצת העיר

בעוד שבמרוץ לרשות העיר צפת לא צפיות ככול הנראה הפתעות, המתמודדים יהיו ראש העיר המכהן אילן שוחט ויריבו שוקי אוחנה {במידה והמגזר החרדי לא יריץ מועמד שלישי ),הרי שבמרוץ למועצת העיר צפויות דרמות לא פשוטות בעיקר של צעירים המבקשים לתרגם את הצלחת לפיד ובנט למישור המוניציפלי, ופועלים כבר היום ברשת הפייסבוק. עד כה הכריזו על היתמודדות למועצה גם אנשי העסקים שמעון אלפסי, שמעון אוואקי.

ביום שלישי בערב ,הכריז חוקר המשטרה בדימוס עמי דהן על התמודדות למועצת העיר. לכנס היסוד בביתו הגיעו כ50 תומכים ובהם דמויות מרכזיות בעיר , במערכות החינוך, העסקים והתעשייה . הנוכחים נמנעו מלציין תמיכה במועמד זה או אחר לרשות העיר וציינו כי המשימה שלהם להעביר את ניהול המועצה לתושבים "במצב של היום כמעט ואין קשר בין תושבי העיר לחברי המועצה. ראש העיר מתמודד לבד מול כלל התושבים ובמצב כזה הרבה דברים נופלים בין הכיסאות. מועצה אמורה חזקה תסייע לניהול תקין של עיר" אמר דהן.

עמי דהן אמר כי הוא רואה עצמו  מוסר עצמו למען הציבור ופועל למען הנוער כאחד שרכש מיומנות בתחום ב30 שנות עבודה כחוקר נוער בכיר במשטרה . אולם הצוות המורחב יכנס לכול נושא עירוני ויינווט את ראש העיר שייבחר.

כמו שראש ממשלה טוב ומוכשר ככול שיהיה חייב צוות שרים מקצועי ,ישר הגון, בלי טריקים ובלי שטיקים, כך גם ראש עיר חייב להיות מובל ע"י צוות מיומן ומוכשר ואנחנו נקים צוות כזה לטובת העיר היקרה שלנו" הוסיף דהן רשיתו של דהן כך מיסתמן תיכלול גם דתיים ,חרדים  מכלל גווני הקשת הפולטית.

Exit mobile version