דוד אלקובי פרש לגמלאות

אלקובי סיים 43 שנות עבודה כסמנכ"ל ומ"מ מנכ"ל העירייה, דוד אלקובי מי שעבד תחת 10 ראשי ערים ויותר מ100 חברי מועצה פרש לגמלאות

ראש עיריית צפת אילן שוחט, צוות לישכתו וחברי המועצה נפרדו ביום שני בערב מאלקובי

מי שכיהן במחיצתם של עשרה ראשי ערים ונחשב לעובד הוותיק ביותר בעיריית צפת .

במפגש צנוע הודו לו נרגשות על עבודה ציבורית מיוחדת ומסורה ועל כישרון נדיר של מנהל וותיק שידע לעבוד עם עשרה ראשי ערים שכולם העריציהו וראו בו יד ימינם, ללא קשר להשקפתו והשקפתם הפוליטית.

אלקובי, כיהן למעשה במגוון תפקידים בלשכת ראש העיר העיקרי שבהם הכנת ישיבות המועצה,כתיבת הפרוטוקולים , שמירת הקשר עם חברי המועצה , קשר עם משרדי הממשלה השונים ועוד.

ראש העיר אילן שוחט אמר במסיבה כי הכיר את אלקובי לפני עשר שנים כאשר הגיע לכהן כראש לשכה ודובר העירייה ופגש איש אוהב ומיוחד שסייע לו בלימוד עבודת העירייה

דברים חמים במיוחד אמר גם מנכ"ל העירייה אורי אילן שלמרות היותו עובד חדש בעירייה פחות משנתיים ראה באלקובי אח קרוב וידיד נאמן וכלי עזר חיוני אדם עם חוכמת חיים וניסיון שחובה ליטול ממנו עצה לפני קבלת החלטות.

זקן חברי המועצה הרב פנחס קלך שעבד עם חמישה ראשי עיר כחבר מועצה דיבר על כישרונו של אלקובי להיות נאמן ומסור לכול ראש עיר ללא הבדל השקפה ועל ענווה מיוחדת שהייתה לו למרות היותו בכיר בעירייה "כול ראש עיר מגיע עם כוונה לעשות שינויים בלשכה וכאשר הוא פוגש אלקובי הוא מבין כי על נכס כזה לא מוותרים ומוסיף לו סמכויות ומשימות "אמר קלך.

במפגש השתתפו גם בני משפחת אלקובי רעייתו שרה בניו ביתו נכדיו ועוד.

Exit mobile version