צריכים ועדה קרואה לעיריית צפת

בלעדי: שוקי אוחנה ויחסי הציבור

שוקי אוחנה, כידוע, מממן באמצעות הקופה הציבורית משרד יחסי ציבור, המבקש להאדיר את שמו.
אכן, בתקופה קשה זו מצא לו לנכון ראש עירית צפת, לממן על חשבון תושבי צפת משרד פירסום בשם : "ביכלר יחסי ציבור", וזאת למגינת ליבם של רבים וטובים בעיר.

למערכת צפתנט נודע כי חברי המועצה הדתיים והחרדים דרשו מאוחנה להפסיק לאלתר את ההתקשרות עם ביכלר, אולם אוחנה התחמק מכך.
מהי עלותו החודשית של משרד יחסי הציבור ביכלר לקופה העירונית ?
מה היתרונות של משרד ביכלר על פני משרדים אחרים ליחסי ציבור?
האם העסקת ביכלר נוהלה על פי מכרז כדין ?
האם יש צורך בעת קשה זו בהעסקת משרד יחסי ציבור, בעוד שיש תושבים רעבים בצפת ?
ביקשנו מדובר העיריה תשובות לשאלות אלה:

תגובת עיריית צפת

מעיריית צפת נמסר: ״בשל הרכב האוכלוסיה המגוון בצפת ועל מנת לספק את השירותים הטובים ביותר לכל תושב ותושב, יצאה עיריית צפת בקול קורא לקבלת שירותי ייעוץ למגזר החרדי. היועץ נבחן על ידי וועדת השלושה הכוללת את המנכל, הגזבר והיועץ משפטי בעיריית צפת.
מדובר בשירות בעלות סמלית על אף היותה בהיקף שעות נרחב, שמסייע לתושבי העיר. באמצעות פעילות זו מעניקה עיריית צפת את הטיפול הטוב ביותר והמענה המיטבי גם לציבור החרדי, בדומה לכלל האוכלוסיות המרכיבות את הפסיפס האנושי המדהים של עירנו. עיריית צפת ביצעה מהפכה של ממש בשירות ובשיתוף התושב וגאה בשינוי שביצעה למען תושבי העיר, דבר הבא ליידי ביטוי גם ביימי משבר הקורונה עם טיפול המוגדר על ידי גורמי המקצוע כמקצועי במיוחד וכזה המהווה דוגמה לרשויות בכל הארץ.
יש להכניס את התגובה כלשונה ובמלואה!."

פנינו לעו"ד ד"ר ניסן שריפי, להלן תגובתו :
"ככל הניראה בעירית צפת סבורים שתושבי צפת הם מוגבלים או חסרי דעת. בתגובת העיריה אין כל מענה לשאלות שנישאלה העיריה (התגובה הובאה במלואה).
מעניין גם שהעירייה טוענת טענה תמוהה שמשרד יחסי הציבור נועד עבור הציבור החרדי, וזאת בעוד שראשיו של ציבור זה ומייצגיו במועצת העיר פנו כבר לפני כחודשיים על מנת להפסיק את בזבוז כספי התושבים עבור משרד יחסי ציבור .
הציבור יקרא את התגובה ואת מכתבם של נציגי הציבור החרדי וישפוט האם אין עירייה כושלת זו זקוקה בדחיפות לוועדה קרואה או לכל הפחות לחשב מלווה".

Exit mobile version