הופכים ערכים לקריירה במכללה האקדמית צפת

בימים אלה הוקם מרכז קריירה במכללה האקדמית צפת. המרכז הוקם מתוך הכרה בחשיבות לפיתוח אופק תעסוקתי ואיכותי לסטודנטים ובוגרים, והשתלבותם בשוק העבודה. עובדי המרכז מלווים את הסטודנטים לאורך תקופת לימודי התואר הראשון ועד לשלב של איתור עבודה התואמת את תחום לימודיהם האקדמיים, ואת כישוריהם האישיים והמקצועיים.
מנהלת המרכז והיוזמת להקמתו היא יאנה מלניקוב, מנהלת שיווק של המכללה האקדמית צפת: "עד כה ניתנו במכללה מגוון שירותים לסטודנטים בנושאי תעסוקה, ולאור חשיבות הנושא ראינו לנכון להרחיב את השירותים גם לבוגרים שכבר סיימו לימודיהם במכללה, למנף ולרכז את הנושא תחת קורת גג מקצועית אחת במסגרת מרכז קריירה. מטרתו העיקרית של מרכז הקריירה היא להעצים את רמת השילוב התעסוקתי, האיכותי של סטודנטים ובוגרי המכללה, תוך מתן דגש על תעסוקה באזור הצפון. זאת, על מנת לתרום לפיתוח האזור ולמימוש הפוטנציאל של ההון האנושי המתפתח במכללה".
שמואל הר נוי, מנכ"ל המכללה רואה בהקמתו של מרכז קריירה "צעד נוסף במימוש חזון המכללה ורוח המכללה, להוות מוסד אקדמי יוזם ומוביל בחדשנות, ובהישגים למעורבות חברתית וקהילתית, הנותן מענה לצרכים המשתנים של הסטודנטים הלומדים בה – מכללה של אנשים ולמען אנשים".
בפיתוח המרכז ותפעולו שותפות שתי רכזות קריירה: מיטב פוזנר ופאטמה חוראני, הפועלות בקרב כלל הסטודנטים והבוגרים למצות את הפוטנציאל האישי והמקצועי שלהם במטרה לכוון אותם לשוק העבודה המורכב והדינמי אחרי הלימודים. עד כה פנו למרכז מספר רב של סטודנטים המגלים עניין רב במשרות שהוצעו להם ע"י מעסיקים שנענו בחיוב לשיתוף פעולה עם המכללה.
השבוע השתתפו רכזות מרכז הקריירה ביריד התמחויות לסטודנטים למשפטים של משרד המשפטים בהשתתפות ד"ר אביחי מנדלבליט היועץ המשפטי לממשלה ועו"ד אמי פלמור מנכ"לית משרד המשפטים. זו פעם ראשונה בה נציגי המכללה משתתפים בירד חשוב זה, הפותח אפשרויות לבוגרי בית הספר למשפטים במכללה להשתלב בהתמחות במשרד המשפטים ובאגפי המשרד, ומחלקותיו ברחבי הארץ.
מרכז קריירה מהווה גם כתובת למעסיקים לאיתור עובדים איכותיים, מקצועיים ובעלי רקע אקדמי מתאים מקרב הסטודנטים והבוגרים של המכללה. תרומתו של מרכז הקריירה היא לסטודנטים ולמעסיקים כאחד. בין השירותים שהמרכז מארגן ומעניק לסטודנטים; קיום יריד תעסוקה שנתי; סיוע למעסיקים באיתור מועמדים מתאימים למשרות מבין הסטודנטים והבוגרים של המכללה; מפגשי זרקור למעסיקים במכללה; פרסום משרות; ארגון סדנאות לסטודנטים להעצמה ופיתוח תעסוקתי; ליווי והכוונה בחיפוש עבודה; סיוע אישי בכתיבת קורות חיים, ועוד.

Exit mobile version