הוקמה קבוצת מחאה כנגד מחירי המים בתאגידים

חבר מועצת העיר שוקי אוחנה בפנייה לנציבות המיםהפרשייה שצצה בעיר צפת תופסת תאוצה ומתפרסת. בימים האחרונים פנו עשרות מתושבי צפת והלינו על מחירי המים. התושבים מעבירים את הערותיהם לחבר מועצת עיריית צפת שוקי אוחנה שכזכור מזה 3 שנים נאבק בצריכה המשותפת ובמחירי המים המופרזים בעיר צפת ובצפון בכלל מול ,נציבות המים ובכנסתמתוקף תפקידו כחבר מועצת עיריית צפת וכיו"ר פורום גליל גולן.

למערכת נודע כי התושבים החלו בהחתמת עצומה ובמחאה חברתית כנגד גובה מחירי  המים . אחד מראשי הקבוצה המתגבשת מסר בתגובה: "המחירים חסרי פרופורציות. אני לא מבין את המחאה החברתית, ברגע שיוצאים למחאה הדגל צריך להיות מוצרי היסוד ואין יותר יסוד ממים- לשתייה, למקלחת, לניקיון וכו'". אותו אדם, תושב העיר צפת פקח את עיננו לנושא נוסף מעניין: "תבדוק את זה, בצפת משלמים כ-12 שקלים על כמות שבראש פינה משלמים כ-4 שקלים. המשמעות, שבעיר עם מצב כלכלי קשה כל כך משלמים פי שלוש מראש פינה ".

חבר מועצת עיריית צפת שוקי אוחנה הסביר כי תקופה ארוכה  הוא מטפל בנושא: "תמיד אמרתי שייש בעיה עם התאגידים אני קורא לראש עיריית צפת להתעורר מתרדמתו ולהצטרף למאבק החברתי למען תושבי צפת בפרט והארץ בכלל. על שוחט לשמש דוגמא ולהוציא את צפת מחברות בתאגיד".

Exit mobile version