היפהפייה הנרדמת: צפת זו כנראה העיר הכי מפוספסת בישראל

אתר Mako

כבר שנים שצפת נתפסת כאחת הערים הישראליות עם פוטנציאל אדיר שאינו ממומש. יש בה את כל מה שצריך כדי להפוך למגנט תיירות: היסטוריה, נופים, אומנות, קולינריה ובעיקר רוח מיוחדת. אבל למרות כל אלה, היא עדיין דורכת במקום: "צפת נותרה מאחור ובעידן הנוכחי מי שלא מתחדש – לא מצליח"

רחובות מלאים בגלריות, מסעדות וסיורי יין וגבינות בשילוב של כנסיות מרשימות ומבנים היסטוריים – נשמע כמו מתכון מושלם לעיר תיירותית מצליחה לא? מתברר שלא בהכרח. תיארנו לכם עתה בתמצית את העיר העתיקה בצפת, שלמרות כל המאמצים ועם למעלה ממיליון מבקרים בכל שנה, רבים חושבים שהיא עדיין לא שוקקת ומושכת תיירים כמו תל אביב או ירושלים. מי אחראי לכך? ובאילו פרויקטים תיירותיים בעיר מושקעים עתה עשרות מיליוני שקלים? "מהפכת תיירות תלטש את היהלום הצפוני מחדש", אומרים גורמים.

"לצפת יש את כל מה שצריך כדי להצליח בעולם התיירות. יש פה היסטוריה עשירה, עיר עתיקה קסומה ומיוחדת, בתי כנסת עתיקים, מחלבות, יקבים, אטרקציות, מנהרות עתיקות, צימרים ומלונות איכותיים, המיקום בלב הגליל הפופולרי, מזג אוויר פסטוראלי. על הנייר כל הסיבות להצליח", מתאר שלום אלבז, יזם, תושב ויליד העיר צפת, בעל ניסיון בשיווק וקידום פרויקטים בעולם התיירות.

לכתבה המלאה באתר Mako לחץ כאן

Exit mobile version