הכליזמרים מצפת הגיעו לכפר שמריהו

פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי בצפת שיתקיים בסוף אוגוסט [20-22.8] יחגוג השנה חצי יובל, 25 שנה להקמתו, בפסטיבל גדול במיוחד [עם מעל 100 מופעים שונים!] מה שעודד את הנהלת הפסטיבל לקיים ערב ניגונים מיוחד לידידי הפסטיבל בביתה של גילי מיזן בכפר שמריהו.

לצד המשלחת הצפתית שכללה את ראש עיריית צפת אילן שוחט ואשתו סיוון, יו"ר הפסטיבל יגאל שטרית והמנהל האמנותי הכנר אייל שילוח, השתתפו בכירים רבים במשק הישראלי שנהנו ממוסיקת נשמה יהודית, ביניהם גם בעלי 'כתר' סמי וטובה סגול, מוקי וג'ודי אברמוביץ', יפית גרינברג [ג. יפית], עורך הדין הבכיר פנחס רובין, ד"ר אביעם סלע, שגרירת בלגיה בישראל בנדיקט פרנקינט ורבים נוספים, חלקם אף קמו לריקודים ספונטניים לצלילי הכינור והקלרינט המסורתיים שניגנו אייל שילוח, חיליק פראנק ונגנים נוספים.



"היה ערב מרגש" אמר ראש עיריית צפת אילן שוחט בסיומו של האירוע החגיגי, "מחמם את הלב לראות את ההשתתפות היפה מצד בכירים ובולטים במשק, לראות את הכבוד והאהדה הרבה שרוחשים האנשים לצפת ולפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי. זו הייתה חוויה מיוחדת של מוסיקת נשמה יהודית, מנה ראשונה לקראת הפסטיבל שהשנה יהיה גדול במיוחד. אני מבקש להודות לגילי מיזן שפתחה את ליבה ואת ביתה בפני המכובדים ולכל מי שלקח חלק בארגון הערב המיוחד הזה"

 {jathumbnail off}

Exit mobile version