המנהיגות והמנהיגים בצפת, תוכנית המנהיגות של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי

נתינה מכל הלב: צעירות וצעירי 'מקוֹמי' תוכנית המנהיגות של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי במרכז צעירים צפת קיימו ערב מיוחד בנושא נתינה

המנהיגות והמנהיגים הצעירים בצפת, המשתתפים ב'מקוֹמי' תוכנית המנהיגות של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי במרכז צעירים צפת, קיימו בשבוע שעבר (שלישי) ערב היכרות ייחודי לעולם הנתינה. הערב התקיים באודיטוריום המכללה האקדמית צפת והיה פתוח לקהל הרחב, ובמסגרתו התקיימה הרצאה סוחפת ומעוררת השראה של העיתונאית צופית גרנט על "כוחה של נתינה". בנוסף להרצאתה של גרנט, האירוע, שלווה בכיבוד קל למשתתפים, כלל דוכני הסברה לאפשרויות הנתינה השונות הקיימות וסבב סדנאות הנוגעים ל'פעמונים', 'ידידים' והחייאה אותם עברו המשתתפים. את הערב יזמו צעירי וצעירות קבוצת 'מקוֹמי' בצפת יחד עם מרכז הצעירים בעיר.

יצחק וסרלאוף, שר הנגב הגליל והחוסן הלאומי: "חיזוק החוסן הלאומי הוא יעד. היוזמות שנוצרות במסגרת תוכנית המנהיגות מקוֹמי מחזקות את המנהיגות הצעירה, את הערבות הדדית ואת האיתנות החברתית והקהילתית. אין ספק שהחוסן הלאומי נבנה בראש ובראשונה באמצעות חיזוק החוסן המקומי ונמשיך לפעול לחיזוק החוסן ולהעצמת הישובים״.

'מקוֹמי', תכנית המנהיגות של משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי נועדה לחזק מנהיגות צעירה ואת החוסן הקהילתי ביישובים, ומופעלת בצפת על ידי 'דרומה צפונה' מיסודה של הסוכנות היהודית. התוכנית פועלת בכ-40 רשויות ומאפשרת ללמעלה מ- 500 צעירים לחזק את יכולת ההשפעה על סביבתם כמנהיגים מקומיים, ולקבל כלים ומיומנויות בתחום פיתוח והעצמה אישית תוך חיזוק הזהות המקומית, הרחבת רשת הקשרים והובלת מיזמים חברתיים תוך למידה והתפתחות אישית.

קרדיט צילום: טל צרפתי.

Exit mobile version