העולם שייך לצעירים: סופ"ש חוויה והעצמה מיוחד לצעירים בצפת

סיורים קסומים בצפת

במרכז התיירות הוותיק והגדול בצפת- אסנט מזמינים אתכם לסופ"שים  של הרצאות, סדנאות וסופי שבוע בקונספט ייחודי עם מיטב המרצים ופעילויות במחירים סמליים שיאפשרו חופשה איכותית בלב הגליל, תוכן עשיר, חוויה קסומה ומחיר שווה ואטרקטיבי. כעת, משיקים סדרת סופ"שים חדשה- סוף שבוע צעירים!.

בסוף השבוע הזה, 3.2.2023 יתקיים לאור ההצלחה הגדולה סבב שני של סופ"ש צעירים כאשר הפעילות תתקיים גם בתאריכים ב- 17-18/2/2023 ו- 3-4/3/2023. לצד אירוח עשיר ומפנק ואווירה נעימה הפעילות תכלול סדנאות, סיורים והרצאות בנושאים הבאים: המסע אל עצמך, מערכות יחסים, אנשים טובים-כמוכם, בטחון עצמי, יעוץ אישי עם מומחים בתחומים שונים, מופע מוזיקלי בשקיעה וכארוחות שבת משותפות באווירה משפחתית.

צילום: מרכז תיירות אסנט

הסופ”ש המפנק יתקיים בצפת העתיקה, במקום של שקט נפשי ואווירה נעימה  כאשר הערך המרכזי במרכז התיירות אסנט הינו אחדות. תחת קורת גג אחת נפגשים דתיים וחילוניים, צעירים ומבוגרים, גברים ונשים החווים את החברה הישראלית, אווירה השבת והכרת האחר באחדות, הכלת האחר וקבלתו כמו שהוא.

במרכז התיירות אסנט משיקים כאמור סדרת סופי שבוע שיחממו לכם את החורף ומזמינים אתכם לחוויה קסומה של חופשה לצד תוכן מעמיק ומעשיר באווירה הפסטורלית של העיר העתיקה ובקסם סמטאות צפת העתיקות. בין הייתר מתקיימים סופי שבוע של אהבה וזוגיות, קבלה, התפתחות אישית וצמיחה וסופ"ש מיוחד בפורים.

במסגרת הסופ"שים יתקיימו הרצאות, סדנאות, מפגשי שיח ואף סיורים חווייתיים בעיר העתיקה של צפת, בפארק עמק התכלת וכו'. בנוסף, תתקיים קבלת שבת באווירה מכילה ומחבקת. לאורחים ניתנת אפשרות של אירוח במתחם ה'גסטהאוס' של אסנט או במלון החדש- הבית בצפת המציע אירוח ברמת שלושה כוכבים.  אירוח הכולל לינה ארוחות והשתתפות בכלל הפעילויות הינו החל מ 380 ₪ לשישי – שבת  או440 ₪ לחמישי – שבת בחדר משותף. כמו כן ניתן לשדרג את החוויה וללון במלון המחודש- הבית בצפת. לפרטים והזמנות: 077-3601100 או בקישור: https://www.ascent.co.il/activities/zug/

Exit mobile version