העיר צפת במגמת עלייה בהיבט התיירות מאז התארחה ממשלת ישראל לסופ"ש

העיר צפת מקבלת פוקוס רב לקראת פתיחת הפקולטה לרפואה היום, גם בהיבט התיירותי נמצאת העיר צפת במגמת עלייה מאז התארחה ממשלת ישראל לסופ"ש גיבוש בעיר ביוני האחרון.

מנתוני אגף התיירות בעיר צפת ורשת מלונות רימונים עולה כי ביקור ראש הממשלה ושרי ממשלת ישראל ביוני האחרון לסופ"ש גיבושון במלון רות רימונים צפת, הביא לעלייה בתפוסת המטיילים והנופשים בעיר. נתון מרשים במיוחד נרשם במלון רות רימונים, בו עלתה התפוסה הממוצעת בשיעור של 5% מביקור הממשלה בהשוואה לנתונים אשתקד ומגמה זו באה לידי ביטוי לאחר האירוע.

יגאל שטרית, הממונה על תיק התיירות בעיר צפת סבור גם הוא כי בחירת הממשלה בצפת כיעד לחופשה ישראלית, המשלבת רוחניות, קדושה, היסטוריה, מורשת, טבע, נוף ואויר צלול תרמה רבות לחיזוק ועידוד תיירים להגיע לנפוש בעיר.

ראובן אלקס מנכ"ל רשת רימונים, מברך את רה"מ מר בנימין נתניהו ורעייתו שרה ומבקש להודות להם על שבחרו בעיר צפת ובמלון רות רימונים לארח את הגיבושון. לאחר האירוע הסתמנה עלייה משמעותית בביקושים למלון. "לשמחתי כל זאת בא לאחר שבתחילת השנה שופץ המלון, לצד השקעה ניכרת בתשתיות התיירות שבוצעו ע"י עיריית צפת לאחרונה. אין לי ספק כי כל הגורמים שהוזכרו חברו יחדיו ויוכלו להביא לפריחה ושגשוג לעיר ולאזור לשמחת כולנו".

הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל

 

Exit mobile version