הצעיר שחברתו טבעה בכנרת הובא לטיפול בבית החולים בצפת

הצעיר שחברתו טבעה אתמול בכנרת, נמצא על ידי המשטרה לאחר שברח והובא לטיפול כשהוא מיובש ובמצב נפשי קשה ושוחרר לבקשת המשפחה להשתתף בלוויית ארוסתו.
הצעיר (בן 28) מאשדוד שארוסתו טבעה אתמול בכנרת במהלך טיול החג ונמצא על ידי המשטרה הבוקר כשהוא משוטט באזור הגולן, הובא לטיפול בחדר המיון במרכז הרפואי זיו כשהוא במצב נפשי קשה.

הצעירה בת 26 מאשדוד טבעה למוות ביום שבת, מול חוף דוגית בכנרת לאחר שנסחפה על מזרן ים. בערב אותרה גופתה לאחר שעות של חיפושים, שבהם השתתפו סירות של שיטור ימי וצוללנים. בן זוגה ניצל כאשר אנשים ששטו על סירה באזור, משו אותו מהמים והעבירוהו לחוף.
חבריו היו איתו כל העת ותמכו בו ברגעים הקשים. לאחר מכן ברח לעבר אזור הגולן והבוקר נמצא על ידי שוטרים ממחוז צפון והובא למרכז הרפואי זיו.
ד"ר עאמר חוסיין, מנהל המחלקה לרפואה דחופה במרכז הרפואי זיו אמר, כי הצעיר הגיע לחדר המיון במצב נפשי קשה. לצעיר נערכו בדיקות מקיפות וכן הערכה פסיכיאטרית לקביעת מצבו ובכדי לסייע לו במידת הצורך, עקב החוויה הקשה שעבר.  עוד מוסיף ד"ר עאמר, כי הצעיר הגיע במצב של התייבשות וקיבל גם עירוי נוזלים.

"הצעיר הובא לחדר המיון סמוך לשעה שמונה בבוקר כאשר הוא סובל מתשישות וממחסור בנוזלים ושרוי באבל כבד. הוא בכה ללא הרף ולא שיתף פעולה עם הרופאים. בסיוע של בני משפחה וחברים, שהגיעו אף הם לבית החולים, הענקנו לו טיפול ראשוני שכלל בדיקות מקיפות ועירוי נוזלים וכן הוא עבר הערכה פסיכיאטרית, על מנת לסייע לו בשלבים אלו של המשבר" אומר ד"ר עאמר.

ד"ר אנטולי חסין, פסיכיאטר חדר המיון במרכז הרפואי זיו, שבדק את הצעיר אומר, כי הוא נמצא במצב של אבל נורמטיבי "בדיקת הצעיר העלתה כי הוא אמנם נמצא במצב של אבל כבד, אך ללא סכנה אובדנית. בשלב זה. לבקשת בני המשפחה והחברים שחררנו את הצעיר בליווי משפחה וחברים על מנת שיוכל להגיע ללוויית ארוסתו. בנוסף המלצנו על מעט תרופות הרגעה לשבוע-שבועיים הקרובים והפניה לפסיכיאטר במקום מגוריו להמשך מעקב, השגחה ותמיכה. כמו כל אדם, חשוב במקרים  טרגיים כאלו , להישאר בחברת בני משפחה וחברים, על מנת שאלו יוכלו לתמוך ולחזק אותו ברגעים קשים אלו" אומר ד"ר חסין.

Exit mobile version