הרמת כוסית לחג הפסח במרכז הרפואי זיו

ראש העיר צפת אילן שוחט, מנהל המרכז הרפואי זיו ד"ר אוסקר אמבון ואריה ביתן, ראש ועד האחים והאחיות במרכז הרפואי זיו ברכו את הצוות הרפואי ועובדי המרכז הרפואי זיו בחג פסח שמח וכשר.

ראש העיר, מר אילן שוחט אמר, כי המרכז הרפואי זיו הינו מרכזה של מהפכת הרפואה בגליל ומשמש בית חם לסטודנטים מהפקולטה החדשה לרפואה בעיר וכן לפרויקט 'פרחי רפואה בגליל' שנועד לקדם תלמידי תיכון מצטיינים להשתלב בתחום הרפואה בעתיד.

"המרכז הרפואי זיו מהווה את חוד החנית של העיר צפת ושל הרפואה בגליל, העיר כולה מרוויחה מההתפתחות האדירה שחלה בבית החולים ביחד עם פתיחתה של הפקולטה לרפואה בעיר, לא רק מהבחינה הבריאותית אלא גם מבחינות רבות אחרות, כלכליות ודמוגרפיות" אמר שוחט לקול מחיאות הכפיים. עוד הוסיף שוחט, כי לקראת סוף שנת 2012 יוביל המרכז הרפואי זיו פרויקט לקליטתם של 40 רופאים עולים חדשים מרוסיה, אשר יגיעו לצפת בתכנית קליטה מיוחדת שתארך שנתיים. במסגרת התכנית ילמדו הרופאים עברית ובהמשך יוכשרו על ידי הצוות הרפואי במרכז הרפואי זיו לקראת מבחני ההסמכה הנחוצים לקבלת רישיון לעסוק ברפואה בארץ. עם סיום התכנית צפויים הרופאים להיקלט במרכז הרפואי זיו בצפת ובמוסדות בריאות נוספים באזור.

ד"ר אוסקר אמבון, מנהל המרכז הרפואי זיו, סיפר לעובדים על שלבי הבניה המתקדמים של חדרי הניתוח הממוגנים ומכון הגסטרו ועל תכניות הבנייה העתידיות ואיחל לכולם חג שמח, כשר ובריא.

הפליאו בשירתם חברי מקהלת "זיו-רון" ששרו משירי החג ואף יופיעו השנה בפסטיבל עין-גב שנערך בימי חול המועד פסח.

 

Exit mobile version