השפים הגדולים חוגגים אביב במצפה הימים

השף חיים טיבי מארח את השפים: אביב משה, גולן גורפינקל, אבי ביטון ומיקי שמו לארוחה שכולה חגיגה של אביב

ארוחת השפים פתוחה לקהל הרחב יום חמישי, 18 באפריל, מהשעה 19:30 מסעדת "מוסקט" במצפה הימים

שף חיים טיבי עם השפים אביב משה וגולן גורפינקל בסיור בגינה האורגנית במצפה הימיםשף חיים טיבי (מוסקט) מארח את השפים: אביב משה (מסה), גולן גורפינקל (דלאל), אבי ביטון (אדורה) ושף קונדיטור מיקי שמו, לארוחה שכולה חגיגה של אביב ותפריט ייחודי, מחווה לחודש האביב ולתנובת החווה והמשק האורגני של מצפה הימים.

הארוחה תורכב מחמש מנות, כולל קינוח, בה יביאו השפים לידי ביטוי את חומרי הגלם המשובחים של משק החי והחווה האורגנית הנחשבת מהמגוונות בעולם. בארוחה ישולבו גם גבינות ומוצרי חלב תוצרת המחלבה שבמקום. את הארוחה ילוו מבחר יינות של יקבי רמת הגולן.

מסעדת מוסקט השוכנת במלון מצפה הימים, הינה מסעדת שף בשרית בה יוצר ומבשל שף חיים טיבי חווית גורמה המבוססת על תוצרת החווה האורגנית ומשלבת טעמי בשר בקר, גדי וטלה, מנות דגים ותפריט מגוון בו מנות מיוחדות על פי עונות השנה והתוצרת החקלאית. מידי בוקר, נקטפים ירקות ופירות העונה הטריים ושלל התבלינים מערוגות החווה ומשמשים כמרכיבים חיוניים במנות המוגשות מידי יום. נתחי הבשר המשובחים נבחרים בקפידה מעדרי הבקר בגליל ובגולן, ולצדם טלאים, גדיים ובעלי כנף, הגדלים בחווה בתנאים אורגניים. המסעדה בנויה מאבן גלילית ומעוצבת בסגנון אירופאי כפרי עם נגיעות גליליות. ממרפסת רחבה נשקפים נופי הגליל העליון, עמק החולה, הכנרת, רמת הגולן והחרמון.

מחיר הארוחה- 300 ₪ לאדם. הארוחה פתוחה גם לאלו שאינם לנים במלון. מספר המקומות מוגבל. יש להזמין מקום מראש. 10% הנחה לתושבי הצפון.

Exit mobile version