חבר מועצת העיר מר יוחאי עזרא מתמודד לראשות העיר צפת

חבר מועצת העיר מר יוחאי עזרא הודיע היום (רביעי) על התמודדותו לראשות העיר צפת

וכך הוא כותב:

צפת יוצאת לדרך חדשה!
תושבי צפת היקרים, ערב טוב,
לפני מעל 20 שנים יצאנו, אני ומספר חברים מצפת למסע, מסע ארוך מתוך אכפתיות כלפי העיר בה גדלנו ומתוך המעורבויות החברתיות החלטנו להכנס למרחב הפוליטי, עם קצת ניסיון מבית, עם המון תשוקה והקרבה ועם מעט מאוד תקציב, ומאז אנחנו לא נחים.
מאז חיינו מעורבבים בין חיי משפחה, הצלחה מקצועית ופרנסה לבין ישיבות מועצה, השתתפות בועדות עירוניות, סיוע רב לתושבים פרטיים ובשכונות, קידום פרויקטים, יוזמות, נסיעות לכנסת, פגישות עם חברי כנסת ושרים ועשייה רבה ומגוונת למען צפת וכל תושביה.
רשימת ההישגים והעשייה המגוונת היא גדולה, רבים מכם הרגישו אותה במישור החברתי, החינוכי, התיירותי, ובכל הקשור לאגף ההנדסה בו אני מעורב ומעל הכל בקשר הבלתי אמצעי והישיר שלי איתכם ושלכם איתי, קשר מקצועי, ענייני ואכפתי.
את הכל עשיתי עם מנדט בודד ובהתנדבות מלאה.
את הכל מתוך מחוייבות, אחריות, אהבה לאנשים ולעשייה, מתוך שותפות ושליחות!
שליחות חברים, זו המילה הנכונה!
אחיי ואחיותיי, תושבי צפת,
בהתרגשות גדולה אני שמח להכריז על החלטתי להתמודד על ראשות העיר צפת.
אדגיש כאן בצורה ברורה: אתמודד מול כל מועמד, וביחד איתכם גם ננצח!
נולדתי בצפת, גדלתי בצפת, אני חי ונושם את צפת בה אני מגדל את ילדיי עם רעייתי האהובה.
אני מאוהב בעיר הזו, באנשים הטובים שלה, בפוטנציאל שלה, במה שהיא היתה ובעיקר במה שהיא יכולה להיות….!
צפת שלי היא מפגש ושכנות טובה בין צעירים, מבוגרים, ספרדים, אשכנזים, דתיים חרדים וחילוניים, עולים חדשים ותושבים ותיקים מכל העדות ומכל הסוגים,
עם ישראל, תושבי צפת, אתכם שירתתי כחבר מועצה וכפעיל חברתי מסור, אתכם אני מבקש לשרת כראש העיר הבא של צפת!
צפת היא עיר מדהימה עם פוטנציאל אדיר אך לצערי שיטות הניהול בצפת לא השתנו עשרות שנים, הן מיושנות, הרסניות ולא מתאימות לעידן הנוכחי. בכוונתי להביא לצפת שיטות עבודה ותרבות ארגונית מותאמת 2023 כפי שעשיתי במועצה האזורית תפן בה אני משמש כמנכ"ל.
תבינו, גם בפוליטיקה ואולי בעיקר, צריכה להיות דרך מקצועית של התנהלות, יושרה, שקיפות, כנות, אמונה, ויכולת לרתום שותפים.
גם בצפת, אחרי שנים של הנהגה כושלת הגיעה העת לניהול סדרי עדיפויות, להתנהלות ולמנהיגות חדשה בעיר.
הגיעה העת לעבור מפוליטיקה של "אני" לפוליטיקה של "אנחנו".
מהמקום הזה, אני יוצא ביחד איתכם למסע, הצטרפו אליי,
כי רק איתכם ובעזרתכם ננצח ונביא לשינוי שכל כך מגיע לנו!
לצפת יש יתרונות בלעדיים ואוצרות ייחודיים שאין להרבה ערים בעולם, אולם אחת מארבעת הערים החשובות ליהדות נותרת שנה אחר שנה "מורדמת ומונשמת", מוזנחת, וחסרת מעוף.
תראו לי עוד עיר אחת עם הנהגה ריכוזית כזו, עיר בה ראש העיר הוא גם מנהל אגף החינוך, גם מנהל אגף הרווחה, גם מנהל אגף ההנדסה וגם מנהל אגף התיירות, לצערי כך נראית העירייה, כך מנוהלת העיר שלנו, האם נגמרו האנשים הטובים והמקצועיים בצפת?????
באיזה ארגון מתקדם ומפותח נשמע שעל עובדים נאסר לצאת ללימודים ולהתפתח אישית ומקצועית, שמנהלים ובכירים מקצועיים המוגדרים כ"נכס" מפוטרים או ממודרים, שנציגי ציבור וראשי מוסדות מרגישים בובות על חוט ושאבדה תחושת השותפות שלהם בעשייה למען העיר. היחסים והעבודה המשותפת עם מנועים מרכזיים בצפת, דוגמת המרכז הרפואי זיו, המכללה ומוסדות נוספים (ואפילו עם גורמים ביטחוניים) נמצאים בשפל המדרגה, הקשרים מול ראשי רשויות סמוכות אינם קיימים, יש כל כך הרבה ללמוד מהם, הנוער בעיר מסתובב חסר מעש, אחוז הנוער הנושר מרקיע שחקים, מדד השקיפות לנעשה בעירייה הגיע לשפל הגדול בהיסטוריה והתקשורת עם התושבים הפכה לתקשורת עם מקורבים. בכוחות משותפים נוכל להביא את צפת למימוש הפוטנציאל האדיר שלה, לו אני מייחל ואליו אני מכוון.
אני מאמין גדול בשיתופי פעולה.
כך פועל היום כל ארגון מוצלח וחדשני,
נפתח את מוסדות האקדמיה בשיתוף פעולה, נצא למיזמים משותפים עם ערים ומועצות סמוכות לטובת פיתוח הגליל והפיכת צפת לבירתו הברורה, נעמוד לצד המרכז הרפואי זיו בכל סוגיה ובעיקר נקשיב לכם התושבים, אתם הלקוחות ואתם חייבים להיות מרוצים!
בקרוב אשתף אתכם בנושאים החשובים הנוספים לפיתוחה של צפת בהם אני מתכוון לעסוק ושאותם אני מתכוון לקדם, נושאים אלה יהיו המשך ישיר לעשייה שלי כחבר מועצה, נושאים שהעלתי לדיון, שתכננתי ופיתחתי, יוזמות שקידמתי ופרויקטים שניסיתי לקדם אך טורפדו בידי רה"ע, העשייה הזו תוכפל שבעתיים כשאקבל לידיי את המושכות ושאוביל את סדר העדיפות של צפת לשנים הקרובות.
יש רק דרך אחת, דרך חדשה!
כראש עיר אעסוק במנועי הצמיחה המרכזיים של צפת.
24 שעות ביממה אעסוק בבנייה, בפיתוח מאסיבי של עתודות הקרקע בצפת, בחינוך מיטבי פורמלי ובלתי פורמלי, ברווחת התושבים ובתיירות. את שאר ענייני הניהול השוטף, את הכיכרות, הפרחים, הטיפול במגרשי המשחקים או המעקה הרעוע אשאיר למנהלים ולעובדים בהם אתן אמון ולהם אתן את כל הכלים כדי להצליח במשימתם שמסתכמת בשירות סופר מקצועי ומאיר פנים לתושב.
ניסח זאת בצורה טובה נשיא ארה"ב לשעבר:
"אדם אחד יכול לשנות חדר, חדר משנה בית, בית משנה שכונה, שכונה משנה עיר, עיר משנה מדינה ומדינה משנה את העולם"
צפת יוצאת לדרך חדשה ומקצועית, עם שיטות וגישות ניהול מתקדמות מותאמות ל2023.
הצטרפו אלינו בדרך לשינוי, ביחד, נוביל את העיר שלנו למנהיגות ולדרך חדשה וטובה.
תודה רבה לכל השותפים ולכל התומכים
תודה רבה לכם, תושבים יקרים, אני אוהב אתכם!

Exit mobile version