חבר מועצת העיר שוקי אוחנה ערך הרמת כוסית לחג הפסח

מאות משתתפים הגיעו להרמת כוסית לכבוד החג במעמד שר התחבורה והתשתיות ח"כ ישראל כץ, סגנית השר גילה גמליאל ויו"ר סיעת הליכוד חבר מועצת העיר שוקי אוחנה חברי ליכוד ותושבי העיר.
חבר מועצת העיר שוקי אוחנה פנה לשר התחבורה "אשר את ביצוע הקמת כיכר ביריה וכיכר שערי העיר סייע לעיר בתחומי תשתיות ושדרוג כבישים".
שוקי אוחנה ערך הרמת כוסית לחג הפסח בסימן מחזון למציאות מעבר לעתיד וחיבור הפריפריה למרכז.

 

שר התחבורה והתשתיות הלאומיות ח"כ ישראל כץ ציין בנאומו את הנקודות החשובות לשיפור התשתיות וחיזוק הקשר של הצפון והדרום עם המרכז. עוד ציין השר את  ההישגים המשמעותיים של הממשלה ומשרדו ואת כוונתו לסייע לעיר כפי שעושה גם כיום, לאור פניותיו הרבות של חבר מועצת העיר שוקי אוחנה למשרד השר למען העיר צפת  בכלל והגליל בפרט. השר שיבח את פעילותו של חבר מועצת העיר שוקי אוחנה, "התמדתו ועקשנותו למען הליכוד הגליל והעיר ראויים לשבח ולמודל לחיקוי". עוד ציין השר כי, כפי שהוכיח שוקי את כישוריו בתפקידו השונים שעשה בצה"ל כך הוא יעשה לעיר בצפת.

חבר מועצת העיר שוקי אוחנה ציין בנאומו, שאין בכוונתו להתפשר למען עתידה של העיר צפת ואמנותו החזקה כי, אכן שינוי יתרחש בעיר בכל תחום ובמיוחד על ידי חזרתם של בני העיר לצפת.  "כולנו מרגישים את מהפכת הכבישים והצמתים המרכזיות והשינוי שמתרחש ששר התחבורה מוביל בכל חלקי הארץ". כמו כן שיבח שוקי אוחנה את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת שרייה על הישגים הרבים שנעשו במהלך שלוש שנים האחרונות. יחד עם זאת ציין כי, נושאים רבים שלא טופלו במהלך העשור האחרון מקבלים טיפול נקודתי ומשמעותי וצריכים להמשיך ולחזק ולטפל בכול הנושאים הבוערים המקשים על אזרחי המדינה כדוגמא חשמל ,דלק ומים.
גם על דעתו היומרנית של יו"ר תנועת  קדימה שאול מופז אמר אוחנה: "שהוא מתכוון להוביל את המחאה החברתית ",במיוחד לאחר שהראה מה הוא עשה בתקופתו כשר התחבורה לעומת מה שנעשה כיום.

היומרות של יו"ר קדימה מזכירות את הסיסמאות שנוהג ראש העירייה לפזר ברחבי העיר שאחריהם אין כל כיסוי, "כנראה  למד שוחט זאת ,ממורו ורבו" .מאחר שבפועל בשלוש וחצי שנים אחרונות אנו רואים עיר בקיפאון וכפי שאנו למודים מניסיון העבר, נתחיל לראות ניצנים של פעילות בשנת בחירות.
אוחנה בירך את כל חברי הסניף והועידה החדשים שנבחרו והודה לכל הבאים שטרחו והגיעו להרמת הכוסית באמצע הכנות החג ואף למנחה הערב מר עמרם אזואלי איש ליכוד ותיק ,לראש עיריית צפת לשעבר זאב פרל שדרש לאחד את השורות למען הליכוד והעיר. וראש עיריית נצרת עליית מר שמעון גפסו שכיבד בנוכחותו.

Exit mobile version