טורניר הוקי קרח עממי במרכז קנדה במטולה

טורניר הוקי קרח עממי במרכז קנדה במטולהבפעם השישית ברציפות, יערך במגרש ההחלקה על הקרח האולימפי במרכז קנדה במטולה, הטורניר השנתי להוקי קרח עממי. 6 קבוצות מקנדה, ארה"ב וישראל (2 מישראל, 3 מקנדה, 1 מארה"ב) נוטלות חלק בטורניר שיפתח ב-6 בפברואר.

המשחקים נחשבים לפחות תחרותיים מהוקי קרח מקצועני, אך עם זאת מלאי אנרגיה ומהווים חוויה לכל חובב ספורט.

מנכ"ל מרכז קנדה, חגי רוזנבאום אומר, כי מעבר לחוויית הספורט המרתקת על המשטח האולימפי, נושא עידוד העלייה והכרת הארץ לא פחות חשוב כמו גם האינטראקציה בין יהודים מארה"ב וקנדה לאלו בישראל.

יוזם הטורניר ומנהל ארגון ההוקי קרח העממי, דני ספודק: "זו השנה השישית בה מתקבצות יחדיו נבחרות מכל העולם וביניהן גם ישראל, לחוויית ספורט מיוחדת, המשלבת את האהבה הגדולה למשחק ההוקי קרח ואת האהבה לארץ ישראל, את הציונות המחברת יהודים בכל קצוות עולם" אומר ספודק. "יהיה מעניין לצפות במשחק גם משום קשת הגילאים הרחבה של השחקנים, כאשר יתקיים משחק ראווה של ילדים בגילאים 8-13 ובטורניר המבוגרים יקחו חלק שחקנים מגיל 18 ועד גיל 64. בנוסף בין השחקנים בקבוצות גם קרובי משפחה- למשל אב, אם ובנם המשחקים באותה הקבוצה".

ספודק מסכם ואומר "במרכז קנדה במטולה מצאתי בית חם שתמך ברעיון הליגה הבינלאומית להוקי קרח עממי. כולי תקווה שבתום המשחקים, נצליח אולי לשכנע כמה יהודים לעשות עלייה, בדיוק כמו שאני עשיתי לפני 11 שנים" אומר ספודק.

למען הקהילה: ביומו השני של הטורניר, יום שלישי, 7 בפברואר, בין השעות 8:00-10:00 יתאחדו כל שחקני הנבחרות ויכינו כריכים שיחולקו לילדים באחד מבתי הספר באזור, זאת במסגרת "פרויקט הכריכים" אותו מפעילה עמותת לקט ישראל– בנק המזון הלאומי לעמותות התומכות במשפחות מעוטות יכולת בישראל. יושב ראש ומייסד העמותה מר ג'וסף גיתלר יצטרף לשחקנים בהכנת הכריכים.

 

המשחקים יתקיימו במגרש האולימפי במרכז קנדה בין ה- 6-9 בפברואר, בשעות הבוקר

(07:00-10:00) ובשעות הערב (21:00- 18:00), כל המשחקים פתוחים לקהל ללא תשלום.

ביום חמישי 9.2 בשעה 19:00 יתקיים טכס הסיום של הטורניר.

בנוסף לטורניר, ניתן ליהנות במרכז קנדה מבריכה מחוממת מקורה, באולינג, החלקה על הקרח, מטווח ירי, ספא, מתחם ג'ימבורי לקטנטנים קפיטריות ועוד.

 

מרכז קנדה – 04-6950370 www.canada-centre.co.il

 

Exit mobile version