יושב ראש התאחדות הכדורגל בביקור בצפת

ביקור היסטורי בצפת. לראשונה בתולדות העיר הגיע יו״ר ההתאחדות לכדורגל לבירת הגליל, הסיבה: הקמת בית ספר לכדורגל ומחלקת נוער בצפת עם מעטפת מקצועית של איתוראן קריית שמונה.

עשרות ילדים ונערים הגיעו ליום המבחנים הראשון והופתעו לפגוש את יו״ר ההתאחדות. מחזיק תיק הספורט בצפת שלום אלבז הציג לזוארץ את המתקן בעיר שעבר מתיחת פנים בשבועות האחרונים לקראת יריית הפתיחה- הקמת מחלקות נוער ואף את חזונות לפתח מחלקה מקצועית וגדולה.

אלבז הודה לזוארץ על כך שנענה לבקשתו והגיע בכבודו ובעצמו לצפת, השניים אף סיכמו כי זו רק תחילת שיתוף הפעולה ובקרוב יקיימו אירוע משותף בצפת. שלום אלבז אמר ״זו אמירה משמעותית לראות את יו״ר ההתאחדות שינו זוארץ כאן בפריפריה מגיע לאירוע שחשוב וגדול מבחינתנו אך קטן ביחס לתפקידך. החשיבות הגדולה ביותר מבחינתי היא ליצור מסגרת ומענה לילדים ולנוער ולדאוג שיהיו במגרשים במקום ברחובות. תודה על שיתוף הפעולה״

זוארץ מצידו אמר: ״אני שמח על הביקור ותמיד שמח להגיע ולפגוש ילדים ונערים. אני וההתאחדות כאן עבורכם לעזור לתמוך ולסייע. נשמח לראות מחלקת נוער חיה ותוססת בצפת״.

שלום אלבז אף העניק מגן הוקרה מיוחד ליו״ר ההתאחדות בשמו ובשם ראש העיר יוסי קקון,

את הפעילות בצפת כאמור מלווה עירוני קריית שמונה בהובלת מנהל המחלקה דורון שנפר שאף לקח חלק ביום המבחנים ובביקור יו״ר ההתאחדות.

Exit mobile version