יחד נצלח את התקופה המאתגרת, תומכים בעסקים המקומיים

יוסי קקון ושלום אלבז

לצד פעילות להחייאת המסחר בעיר לרבות קיום שוק איכרים משגשג ואטרקטיבי ברחבת העירייה וכן אפשרות להפעיל דוכנים באירועים השונים עד כה ללא עלות, בעיריית צפת מגבירים את הפעילות לסיוע לעסקים המקומיים.

ראש העיר יוסי קקון וחבר מועצת העיר הממונה על המסחר שלום אלבז, שיגרו השבוע מכתב לכלל הגופים הגדולים הפעילים בעיר צפת לרבות: המרכז הרפואי זיו, הפקולטה לרפואה, מכללת צפת וכו', וכן כלל הגופים הכפופים לעיריית צפת- המתנ"סים, מוסדות החינוך וכו.

במכתב פונים קקון ואלבז לעסקים בדרישה לתת עדיפות לעסקים המקומיים: "כידוע לך, מזה 7 חודשים מדינת ישראל נמצאת במצב מלחמה ועסקים רבים בגליל בכלל ובצפת בפרט נפגעו באופן משמעותי מכך. בימים אלו אנו מקדמים מתן העדפה מתקנת לעסקים מקומיים במקסימום שמתיר החוק- 5% במכרזים והצעות מחיר כחלק מצעדי הרשות לסייע לעסקים. אנו פונים אליך בבקשה לאשר הטבה זהה ולקדם שיתוף פעולה עם העסקים המקומיים במטרה לחזק את המסחר בעיר ולסייע לאחינו ושכנינו כאן בצפת שנפגעו קשות מהמציאות הנוכחית".

ראש העיר יוסי קקון עם שלום אלבז

עוד צוין במכתב כי גם עם בעלי העסקים התקיים שיח לסייע בקידום שיתוף הפעולה המבורך: "ראוי לציין כי טרם מכתב זה קיימנו שיח עם בעלי העסקים ודרשנו מהם לשתף פעולה, להנגיש את השירות והמחירים ולהושיט יד על מנת שמהלך זה יצליח וכולם יהיו נשכרים- אתם כגוף גדול ומרכזי בעיר, בעלי העסקים שמשועים לפרנסה והמסחר העירוני שלנו. אנו רואים חשיבות עליונה בהנעת הכלכלה העירונית והשארת הכסף בצפת ונשמח לשיתוף פעולה בנושא"

ראש העיר יוסי קקון ציין: "המסחר המקומי הוא האוויר והרוח הגבית של העיר, אני קורא לכולם לתמוך בעסקים המקומיים ולסייע להם על אחת כמה וכמה בשעה זו". חבר מועצת העיר ומחזיק תיק המסחר שלום אלבז הוסיף: "זו השעה לערבות הדדית ותמיכה באחים שלנו, בשכנים שלנו ובחברים שלנו. צפת מאופיינת בהתגייסות של איש למען רעהו וכעת כולנו נדרשים לכך. יחד נשיב את השגשוג והפריחה לעירנו וכמובן לעסקים".

Exit mobile version