לונדון עדיין מחכה לו: גולן פולק רוצה להגשים חלום

גולן פולק. יגשים את החלום ויגיע ללונדון? (צילום: אורן אהרוני)כשאין כסף עושים מופעי התרמה. ביוזמת ראש עיריית צפת אילן שוחט ומפעל הפיס, נערך השבוע מופע התרמה שכל הכנסותיו הלכו לג'ודוקא הצעיר, גולן פולק, שמנסה בימים אלו להגיע לאולימפיאדה.

"ראש העיר הבטיח לעזור לי עוד מהרגע הראשון שעברנו לעיר לפני שנתיים ועמד בהבטחתו", אמר פולק ל-ynet. "ביום ראשון הוא ערך לכבודי מופע שבו הגיע גם לשיר גם הזמר קובי פרץ". בדרך כלל במופעים אלו שמארגן מפעל הפיס, הכניסה לאירועים היא ללא תשלום, אך הפעם נלקח סכום סמלי בכניסה, כאשר הנוכחים יודעו לכבוד מי הם מעניקים את הכסף. ובסופו של הערב נאספו 22 אלף שקל.

"הסכום שנאסף זה יעזור לי עכשיו לסבב בטיסות הרחוקות שבמזרח", הוסיף פולק. "לצערי יש עדיין בלאגן באיגוד הג'ודו ולמרות שהם גם עוזרים לי,
אין ברשותי מספיק כסף למימון כל הטיסות ולחלק מהתחרויות אנחנו נאלצים לשלם מכיסנו", הוסיף פולק. לסיום אמר הג'ודוקא: "גם אני כמו כולם רוצה להגשים את החלום ולהגיע לאולימפיאדה, אבל ככה זה גם אצל האחרים שמגרדים בשיניים את הנסיעות שלהם לתחרויות וחלקם פשוט נאלץ בסופו של דבר לוות. נכון לעכשיו אין לי ספונסר, אבל אולי אירוע זה יהיה הצעד הראשון.

אליפות העולם השנה הייתה הראשונה עבור פולק שמתחרה בקטגוריה של עד 66 ק"ג. פולק הפתיע כשהצליח לגבור על על סגן אלוף העולם הקודם ונעצר רק בסיבוב השלישי על ידי אלוף אירופה. למרות זאת, צבר פולק מספיק נקודות כדי להתקדם בדירוג ולעלות עד ל- 25 הטובים בעולם.
 
הג'ודוקא שצובר הרבה הצלחות השנה ובין היתר גם זכה בזהב בגביע העולם באסטוניה, יחזור להתחרות באמצע חודש הבא בטורניר הגראנד סלאם של אמסטרדם. כזכור, 22 הראשונים בכל משקל יזכו בכרטיס למשחקים האולימפיים ועכשיו בעקבות תרומה זו, יכול להמשיך להתחרות בתחרויות הסבב ולהיכנס למשלחת ישראל שתצעד בטקס הפתיחה במשחקים האולימפיים בלונדון 2012.

Exit mobile version