למרות הסגר: פרס החינוך הוענק לישיבה התיכונית אמית צפת

הרב נדביה נאה בטקס המחוזי שהתקיים בחורף

 

פרס החינוך הדתי לשנת התש"ף הוענק השבוע (א') לישיבה תיכונית אמית צפת. בשל הסגר נערך הטקס מרחוק כשחלק מהמשתתפים בארוע הוירטואלי ישבו במשרד החינוך בירושלים והזוכים באולם במחוז משרד החינוך.

מנימוקי הזכייה של הישיבה התיכונית אמית צפת עולה כי בשנים האחרונות מספר התלמידים עלה כמעט פי שלושה, הצוות החינוכי מרגיש שהוא שותף בחלום גדול , תחושת השייכות והקשר של התלמידים לישיבה נמצאת ברף העליון, אחוזי הבגרות עלו לכ 90%, נפתחו מגמות לימוד יוקרתיות, וכל זאת לצד הקמת מסלול של שש כיתות מקדמות המשולבות בתוך השכבות השונות. "חברי הצוות החינוכי מוקירים את הברכה והחסד המלווים אותם בעשייה ושואפים להמשיך לפעול במלוא המרץ בהתקדמות מתמדת".

הרב נדביה נאה, מנהל הישיבה אמר כי זכיית הישיבה בפרס החינוך הדתי הינה תוצאה של חלום חינוכי הרואה בכל תלמיד עולם ומלואו, ממש חלק אלוק ממעל, ורצון עמוק של צוות שלם, חם ואוהב, להגיע לכל אחד ואחד מהנערים, תוך שמחה והודיה לה', על הזכות להיות שותף עם ההורים בהצמחת הנערים בשנים היפות של גיל ההתבגרות והנעורים. "אנו מודים מעומק הלב לשותפינו ברשות בצפת, במשרד החינוך וברשת אמי"ת על הסיוע האמיתי בהגשמת חלומות. אנו רק בתחילת הדרך".

ראש העיר צפת ויור אגף החינוך שוקי אוחנה אמר כי הזכיה היא אות כבוד לתלמידים, לצוות החינוכי ולמנהל הישיבה: "הישיבה עשתה דרך ארוכה עד הפסגה והעבודה החינוכית ראויה לכל שבח והערכה על הפעילות הערכית והחינוכית".

ד"ר אמנון אלדר מנכל רשת אמית בירך על הזכיה ואמר כי ישיבה תיכונית אמית צפת היא סמל להצלחה של קהילה חינוכית אמיתית הפתוחה לכל תלמיד ומאפשרת הצמחה של חלומות לתלמידים ולמורים.

Exit mobile version