לקראת ראש השנה: כינוס מתנדבים במכללה האקדמית צפת

עשרות מתנדבים ממסגרות התנדבותיות שונות בצפת, התכנסו השבוע במכללה האקדמית צפת לאירוע השנתי  של הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה.  גם השנה פתחה המכללה האקדמית צפת את שעריה למתנדבים וארחה את הכינוס במסגרת פעילותו של המוסד האקדמי בקהילה.

הכינוס הוא יוזמה של תנועת של"מ (שרות לאומי למבוגר), בהנהגת אידה קדוש וצוותה, הפועלים בקרב ארגונים נוספים בצפת וסביבתה במסגרות התנדבותיות שונות. למפגש הגיעו מתנדבים מ"האגודה למלחמה בסרטן", הביטוח הלאומי, "יד לבנים", "מרכז יום לקשיש", יע"ל (יד עזר לחולה), "לבנות ולהבנות", "ידיד", ו"נאמנות לקשיש".

מפגש המתנדבים התקיים גם השנה במכללה האקדמית צפת בעזרתו וסיועו של משה אסף, מנהל משאבי אנוש, הרואה חשיבות רבה במעורבותה של המכללה בקהילה. "אנחנו רואים במכללה חלק בלתי נפרד מהעיר צפת ופועלים רבות למעורבותם של הסטודנטים, הסגל האקדמי והסגל המנהלתי בקהילה באמצעות המשרד למעורבות חברתית הפועל במשרד הדיקאן. אירוח המתנדבים הרבים במכללה נעשה מתוך הוקרה על פעילותם החשובה בקרב התושבים. זו השנה השנייה בה מארחת המכללה את הארגונים ההתנדבותיים והמפגש האחרון הוא סימן לבאות.

במסגרת הכינוס נשאה ד"ר אלונית ברנזון, בתה של המתנדבת הותיקה ברכה בנדל, הרצאה על נושא "עזרה ואלטרואיזם" ורתקה את הנוכחים בדבריה. ברך את הנוכחים גם עו"ד אייל שלי, מנכ"ל החברה למתנ"סים בצפת ומרדכי קקון דיבר על חשיבותו של החג הנמצא לפתחינו. ברכה את המשתתפים גם רות ליס, מרכזת של"מ בצפון שציינה את מספרם הרב של המתנדבים הפועלים בעיר.

אידה קדוש, הביעה את תודתה על עשייתם המבורכת של המתנדבים ופנתה בקריאה לתושבים ותיקים בעיר, להמשיך והתנדב למשימות של עשייה ועזרה בקרב אוכלוסיות שונות וארגונים הפועלים בצפת. את האירוע הנעים בנגינתו יורם בורשטיין.

 

Exit mobile version