מחזון אישי לאסטרטגיה לאומית

החזון  שלנו הוא להצמיח קהילה איתנה ויציבה כלכלית, היוצרת עבור כל תושב סביבה שתעודד אותו ותאפשר לו לצמוח; חברה שתעודד את הפרט להתפתחות בריאה וחשיבה קדימה. (חזון הארגון מתוך אתר הארגון)
ארגון חסדי ל"ב הפועל להביא את  חשיבות החינוך הפיננסי ונושא הכלכלה הנכונה לסדר היום הציבורי, הצליח השבוע בצעד יוצא דופן ומיוחד להכניס את חלק הפעילות שלו לתוך התכנית הלאומית של משרד האוצר כחלק מאגף שוק ההון שיפעל לחינוך פיננסי לכל אזרחי ישראל.
בחודשים האחרונים הוקם האגף לחינוך פיננסי במשרד האוצר במטרה לבנות ולהכין תכנית עבודה עבור הממשלה כיצד ניתן להביא לכך שתהיה מודעות בקרב הציבור הרחב לחינוך ומודעות פיננסית וכתוצאה מכך ישפרו אזרחי ישראל את רמת חייהם הכלכליים. כחלק מהתהליך נפגשו צוות האגף עם מנכ"ל חסדי ל"ב זלמי ביסטריצקי ושמעו ממנו על השיטה הייחודית והרעיונות שיש ליישם על מנת להביא לצמצום פערים וחיזוק החברה בישראל.
אתמול פורסם על ידי האגף המלצות ותכנית העבודה שלו לשנים הקרובות, ובתוכם ניתן למצוא את חלק מהמודל של חסדי ל"ב והמכללה לצמיחה כלכלית.
זלמי ביסטריצקי מנכ"ל חסדי ל"ב מוסר כי זהו צעד היסטורי והוא שמח על כך שהניסיון והידע המקצועי הרב שרכשנו יורחב ויאומץ לכל אזרחי ישראל. אנו מתכוננים לקחת חלק פעיל בהפעלת התכנית הלאומית בתחומים בהם רכשנו את הידע והיכולת המקצועית.

Exit mobile version