מנהלת חדשה למכון הממוגרפיה במרכז הרפואי זיו

ד"ר אסנת היימן רייס רופאה מומחית ברדיולוגיה אבחנתית מבית החולים רמב"ם בחיפה, נבחרה לנהל את מכון הממוגרפיה במרכז הרפואי זיו.

בנוסף לניהול מכון הממוגרפיה, מדריכה ד"ר היימן רייס מתמחים במחלקה וסטודנטים מבית הספר לרפואה של אוניברסיטת בר-אילן בצפת, ותשתלב בעתיד בצוות המרצים בפקולטה.

ד"ר היימן רייס, בעלת ניסיון מקצועי רב, רופאה מזה 30 שנה, הינה בוגרת בית הספר לרפואה באוניברסיטת תל אביב. התמחתה ברדיולוגיה אבחנתית בבית החולים כרמל בחיפה, ובעלת תואר שני בהצטיינות בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת באר-שבע. טרם מינויה למנהלת מכון הממוגרפיה במרכז הרפואי זיו שימשה במשך כ-14 שנים כרופאה בכירה במחלקה לדימות רפואי בבית החולים רמב"ם בחיפה. במקביל לעבודתה בבתי החולים שימשה במשך שנים כרופאה בצה"ל במגוון תפקידים מקצועיים וניהוליים עד לפרישתה מהשירות בשנת 2002.

ד"ר היימן רייס אומרת כי מכון הממוגרפיה במרכז הרפואי זיו עוסק בבדיקות סקר, אבחנה, ביצוע ביופסיות, פעולות מסייעות טיפול ומעקב בתחום סרטן השד. השירות הינו משולב וניתן בשיתוף פעולה על ידי מומחים במספר תחומים – כירורגים, אונקולוגים ורדיולוגים. "מכון הממוגרפיה במרכז הרפואי זיו מעניק לכל מטופלת שירות מותאם אישית הכולל ליווי, מעקב ובדיקות על פי צרכיה, על ידי רופאים מומחים בתחומים הרלוונטיים. המטרה הינה לפתח את מכון הממוגרפיה למרכז רב תחומי לבריאות השד בו יינתנו לנשות הגליל כל שירותי המומחים תחת קורת גג אחת ובטווחי זמן קצרים. אנו פועלים בכיוון זה יחד עם הנהלת המרכז הרפואי, וכבר בקרוב יקבל המכון מכשיר אולטרסאונד חדש נוסף שישרת אותו בלעדית. בנוסף, יחידת ה-MRI  שצפויה להיפתח במרכז הרפואי זיו בתחילת שנת 2015 תאפשר לנו לשפר את השירות על ידי ביצוע בדיקות MRI שד לנבדקות שתזדקקנה לכך" אומרת ד"ר רייס

ד"ר אוסקר אמבון, מנהל המרכז הרפואי זיו ברך על בחירתה של ד"ר היימן רייס וציין, כי הינה רופאה ותיקה ומוערכת, אשר תקדם את יחידת הממוגרפיה במרכז הרפואי זיו ואת מחלקת הדימות. "אני שמח על הצטרפותה של ד"ר היימן רייס לשורותינו ומאחל לה הצלחה רבה. אני משוכנע, כי כשרונה כרופאה וניסיונה הרב יסייעו להצעיד את מכון הממוגרפיה ומחלקת הדימות כולה למצוינות קלינית ואקדמית, אשר תטיב עם אוכלוסיית הצפון כולה" אמר ד"ר אמבון.

Exit mobile version