מתמודד חדש לראשות עיריית צפת – שלום אלבז

איש התקשורת ויחסי הציבור שלום אלבז ששימש כיועצו הקרוב ביותר של ראש העיר שוקי אוחנה בחודשים הראשונים לקדנציה, הודיע היום התמודדותו לראשות העיר צפת בבחירות הקרובות שבעוד כ-8 חודשים.

כחלק מדרכו התקשורתית סיקר שלום את הספורט המקומי בצפת, לעבוד בכלי תקשורת רבים במישור המקומי, האזורי והארצי, לסקר תחומים מגוונים, לעשות תואר ראשון בתקשורת ותואר שני ביחסי ציבור, תקשורת אסטרטגית, ניהול משברים וניו מדיה.

​משנת 2014 ליווה ללקוחות רבים בעולם היח"צ, אסטרטגיה, ניהול משברים, מיתוג, רשתות חברתיות וקמפיינים פוליטיים.

עבד במשרד יח"צ מוביל בישראל וכראש תחום מדיה ברשות מוניציפאלית ואף זכה בפרס 'הדוברות המצטיינת במדינת ישראל'.

בראיון לתוכנית "מדברים ברדיו" אמר אלבז: "נכנסתי לעשייה הפוליטית בצפת לפני שנה, ניסיתי לעזור ולקדם ובימים האחרונים התקבלה ההחלטה הסופית לרוץ בבחירות. אני עובד כבר למעלה מעשור עם ראשי רשויות ברחבי הארץ כולל עם אוחנה שהרצתי אותו במשך 15 בבחירות מתוך אמונה שהוא יכול לעשות שינוי בעיר. לצערי לפני כשנתיים התבדיתי ונוכחתי לדעת שהדברים שהיו חשובים לי כמו לקדם את צפת עתידית, לקדם תיירות, לעצור הגירה שלילית לקדם בנייה ותעסוקה אלו לא הדברים שמעניינים אותו. אני כאן לשנות את סדרי העדיפויות ולשים אותם בראש סדר היום ולקדם את העיר. יש לי חלום להחזיר את כל הצפתים שעברו להתגורר בערים השכנות לעיר. שוקי מסתפק בתמונות עם חברי כנסת ושרים וככה לא מביאים תקציבים וככה לא מקדמים עיר. כדי לשנות מציאות של עיר צריך לפתח את מנועי הצמיחה ולתת תקווה לתושבים. אני עובד בחלק מהמקומות ופוגש את העוזבים והם אומרים לי שהם רוצים לראות בנייה מסיבית ושיפור של מערכת החינוך כדי שהם יחזרו. צריך לשנות את ההתנהלות במחלקת ההנדסה ולאשר תוכניות ובנייה".

וכך כתב שלום אלבז בפוסט שפורסם בפייסבוק:

שלום אלבז

הגיע זמן צפת!
תושבים יקרים, אני נרגש לבשר לכם כי החלטתי לצעוד לעבר משימת חיי-ולהתמודד על ראשות עיריית צפת.
כמי שנולד וגדל בעיר צפת, בניתי את ביתי והרחבתי את משפחתי בעיר זו, אני מגיע לתקן ולשנות מתוך אהבה עצומה לעיר האהובה שלנו.
יש לי חלום- לראות את הילדים של כולנו גדלים ומתחנכים בעיר איכותית ולא מחכים לרגע שיוכלו לעזוב אותה! לראות את כל אלו שעוזבים את העיר שלנו יום יום כבר שנים רבות, חוזרים לכאן מחצור הגלילית, ראש פינה, קריית שמונה, כרמיאל, נהרייה, טבריה, מחניים וכו'. במשך שנים צפת דועכת והולכת אחורה בכל התחומים.
החזון שלי, הוא לשנות את המצב עם הניסיון הרב שצברתי בעבודתי בעשור האחרון לצד ראשי ערים מצליחים בכל רחבי הארץ, היכרות עם העיר צפת ועיריית צפת ומתוך אהבה גדולה לעיר שלנו.
לצד בניית תוכניות עבודה לקידום העיר צפת עליהם אני עמל בימים אלו,
אבנה צוות מקצועי שיצעיד את העיר קדימה באמצעות אנשי צפת ואוהבי צפת.
אעסוק באופן אישי בכל מנועי הצמיחה שחייבים להניע בעיר, אקדם בנייה מאסיבית לרבות התחדשות עירונית ופתרונות דיור לזוגות צעירים, אחזק את המסחר, נביא לעיר מקומות תעסוקה איכותיים ועתידניים, נחייה את התיירות ונדאג לחינוך איכותי ואמיתי למען עתיד ילדנו.
הגיע זמן צפת, הצטרפו אלי! Shalom Elbaz

Exit mobile version