נסעה 55 ק"מ עם צירים כדי ללדת ליד בעלה

מוקדם מהמתוכנן, בשבוע ה-37 להריונה, בעת שסוזאן מילאוי מעכו שהתה בביתה, חשה לפתע בירידת מים ובמקביל החלו גם צירי לידה חזקים. דווקא ברגע שבו כל אישה רוצה את בעלה לצידה, היה הבעל, ד"ר עזמי מילאוי, רופא ילדים במחלקת יילודים בבית החולים זיו בצפת, בעיצומה של משמרת לילה, מרחק 55 ק"מ מביתו שבעכו.

לאישה לא נותרה ברירה. היא הזמינה לעצמה אמבולנס והתעקשה שייקח אותה לצפת המרוחקת ולא לבית החולים הקרוב בנהריה. ד"ר מילאוי הנרגש, המתין לאמבולנס בפתח בית החולים והוביל את רעייתו, בדחיפות לחדר הלידה מאחר והלידה כבר החלה. שם הניח לצוות הרפואי לטפל בלידה עצמה והוא נותר לצד רעייתו בתפקיד הבעל התומך והאוהב. תוך דקות ספורות הגיחה לאוויר העולם תינוקת יפיפייה במשקל 2960 גרם. רק לאחר שהושלמה הלידה, החל ד"ר מילאוי הנרגש למלא את תפקידו כרופא במחלקת היילודים וערך לבתו התינוקת החדשה, לוסין שמה, את סדרת הבדיקות שעובר כל רך נולד.
"בסביבות השעה 22:30, בזמן שהייתי במשמרת במחלקת יילודים, התקשרה אשתי סוזאן ואמרה שהלידה כנראה תהיה מוקדם מהצפוי מאחר והייתה לה ירידת מים", סיפר ד"ר מילאוי, "התאריך המשוער ללידה היה ה – 20.8 כך שזה הגיע לנו קצת בהפתעה. סוזאן לא רצתה ללדת בלעדי, אבל אני כרופא לא יכולתי לעזוב משמרת. סוזאן לא ויתרה, והזמינה אמבולנס שהביא אותה עד אלי לצפת. למזלי הייתה משמרת שקטה יחסית, וכאשר האמבולנס הגיע, התאפשר לי ללוות את הלידה כמו כל הבעלים שמלווים את נשותיהם. לשמחתי, ערכתי את הבדיקות הרפואיות לתינוקת החדשה, החמודה והבריאה שלנו. היא יפה כמו אמה ושתי אחיותיה ואני מאחל לה ולנו חיים של שמחה ואושר", אמר ד"ר מילאוי והדגיש כי לא חשש לשלומה של אשתו עקב הנסיעה הארוכה מעכו לצפת, משום שהוא סומך על הפרמדיקים של מד"א ובטוח ביכולותיהם. "לידה לוקחת זמן וידעתי שאשתי נתונה בידיים טובות ואחראיות. היה לה חשוב שאהיה לצידה ונתתי לה את הביטחון לכל אורך הדרך בטלפון עד שהגיעה אלי לבית החולים", אמר ד"ר מילאוי. לוסין היא בתם השלישית של סוזאן וד"ר עזמי מילאוי, אחות לרזאן בת השבע ויארה בת ה – 5 וחצי.

Exit mobile version