נשים מנהיגות קפיצת מדרגה

כשיש חזון המחיצות נופלות…. ונשים יהודיות, ערביות, חרדיות, אתיופיות וחילוניות יכולות לשבת יחד לטובת העיר בה הן חיות.

בכנס שנערך ביום רביעי השבוע בסימן "נשים מנהיגות קפיצת מדרגה" הגיעו כ – 150 נשים ממגדרים שונים במטרה להניע תהליך מתמשך של שילוב מנהיגות נשים לקידום צפת והאזור.

הכנס שנערך במתחם בית בוסל במכללה האקדמית צפת הנו יוזמה של עמותת כ"ן – העוסקת בקידום נשים ומכון "ראות" המלווה את העיר צפת, שנבחרה לפיילוט "קפיצת המדרגה".

צפת נתברכה בשילוב נדיר של מנהיגות נבחרת חזקה, חברה אזרחית מגוונת ומחויבות לתהליך ומנועי הצמיחה ואפשר לראות בעיניים את השינוי – ואין ספק שערים נוספות בפריפריה בישראל יבקשו בקרוב ללמוד את המקרה של צפת.

"מעורבות והשפעה של נשים חיונית להשגת קפיצת מדרגה בצפת…חשוב שנשים שהן 50% מהאוכלוסייה יהוו כוח משפיע לקידום העיר צפת" דברי ראש העיר אילן שוחט.

את הכנס כבדה בנוכחותה חה"כ ד"ר רחל אדטו ממפלגת קדימה שהרעיפה שבחים על פועלו של ראש העיר. במהלך הכנס נערכו דיונים בנושאים שונים  ויוזמות שעלו בהם ותמצאנה רלוונטיות  יובאו אל שולחנו של ראש העיר לקידומן.

בכנס המהווה יריית פתיחה לתהליך המתמשך, שותפים מספר גורמים וביניהם: עיריית צפת – אגף הרווחה, המכללה האקדמית צפת, המרכזים הקהילתיים, מרכז צעירים והון אנושי, מכון ראות ומועצת נשים עירונית. אין ספק ששת"פ בין הגורמים השונים הביא להצלחה הסוחפת.

Exit mobile version