סוכני הוליווד בכירים התרגשו מהטיפול המקצועי וההומניטרי בפצועים הסורים במרכז הרפואי זיו

משלחת בכירים מתעשיית הבידור בהוליווד מבקרת בארץ, מטעם משרד ההסברה, במטרה להכיר את המדינה ולקדם הפקות בישראל, חברי המשלחת נפגשו עם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, הנשיא לשעבר שמעון פרס, שר החינוך נפתלי בנט וראש מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד ובהמשך צפויים להיפגש גם עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.
במסגרת הביקור הגיעה משלחת הבכירים לביקור במרכז הרפואי זיו בצפת והתרשמה עמוקות מהטיפול בפצועים ממלחמת האזרחים בסוריה. חברי המשלחת נפגשו עם מנהל המרכז הרפואי זיו, אל"מ במיל' ד"ר סלמאן זרקא, שגם הקים ופיקד על בית החולים ההומניטרי של צה"ל ברמת הגולן, שסקר בפניהם את הטיפול המורכב בפצועים הסורים על כלל היבטיו- הרפואיים וההומניטריים. בהמשך סיירו חברי המשלחת במחלקות האשפוז בהם מטופלים פצועים סורים ושוחחו איתם באמצעות מתורגמן על הטיפול הרפואי בישראל ועל חוויותיהם מהמלחמה הקשה בסוריה.
חברי המשלחת נדהמו מאופן הטיפול בפצועים הסורים, הן מבחינה רפואית והן מבחינה הומניטרית. הם האזינו לסיפורי הפצועים, ששיבחו את צוות המרכז הרפואי זיו ואת מדינת ישראל על הסיוע והטיפול בהם, והתרשמו עמוקות מהמסירות של הצוות הרפואי והפרא-רפואי, שאינם חוסכים כל מאמץ להעניק את הטיפול הרפואי הטוב ביותר ולדאוג לכל צרכיהם.
מנהל המשלחת, אדם ברקוביץ' ראש סוכנות ייצוג האמנים הגדולה והחשובה בהוליווד – CAA Creative Artists Agency)), התרגש במיוחד, במכתב תודה לבית החולים כתב: "תודה לכם על המחויבות האתית, הדאגה והאנושיות בהענקת טיפול לכל אדם באשר הוא כשווה בין שווים. זוהי מצווה אמיתית ואני גאה להיות תומך נלהב של המדינה הנפלאה הזאת".
הבכירים ההוליוודיים הנוספים שהשתתפו בביקור הם: ג'ון ויין- מקים ומנכ"ל ענקית הטכנולוגיה Marketshare והמפיק לשעבר של סדרות האנימציה "משפחת סימפסון", "איש משפחה" ו"המלך היל", אלן ורטהיימר- עו"ד המייצג בכירים בתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בהוליווד ביניהם: ניקול קידמן, דיוויד לטרמן, ג'ימי קימל, מריסה טומיי, טימוטי האטון ועוד רבים אחרים, ברנט שרמן- מסוכנות הכישרונות הקנדית המובילה "Characters" המייצג שחקנים וחברות בהפקות טלוויזיה וקולנוע גלובליות בין היתר עבור NBC, HBO, CBC , Nickelodeon, Disney Channel ועוד.

Exit mobile version