סיירת הורים מוקמת בימים אלה בצפת במסגרת עיר ללא אלימות

הורים תושבי צפת מוזמנים לקחת חלק בקהילת ההורים, המעורבת בחיי בני הנוער בשעות הלילה ופורשת להם רשת בטחון מתוך דאגה ואכפתיות.

בימים אלה יוצאת לדרך בצפת סיירת הורים ונעי"ם (נתינה, ערכים, משמעות) בקמפיין שסיסמתו "המקום להורים שרוצים! " – רוצים לדעת, רוצים ידע, רוצים להקשיב, רוצים לאהוב.

התוכנית הינה חלק מתוכנית עיר ללא אלימות, שמוביל המשרד לביטחון פנים. בצפת פועלת התכנית מזה כחצי שנה תוך מעורבות אישית של ראש העיר, אילן שוחט אגף פקוח ואכיפה אגף הרווחה והחינוך משטרת צפת והחברה למרכזים קהילתיים,

המעוניינים להשתתף בסיירת יעברו קורס בנושא ויצטרפו לסיירת הורים המסיירת ברחבי העיר במטרה להגביר את הנוכחות של מבוגרים משמעותית בגנים ובמקומות הבילוי של בני הנוער. הקורס יכלול הכשרה במגוון נושאים הקשורים לגיל ההתבגרות ולמשימה העומדת בפניהם.

היציאה לשטח תעשה בהדרכה ובליווי של אנשי מקצוע בהתאם לחלוקה לאזורים שיש בהם פעילות המוגדרת כפעילות בעייתית של בני נוער.

הצטרפות תושבים לפעילות זו ממחישה את נכונותם לקחת חלק בקהילה ולהיות שותפים בשמירה על ביטחון הילדים, שכן, לקהילה חזקה יש יכולת להתארגן למשימה ושותפות ההורים מאפשרת פריסה רחבה יותר בפעילויות מניעה. .

ראש עיריית צפת אילן שוחט מברך על הקמת הסיירת לדבריו צפת התברכה בפשיעה נמוכה בנוער טוב שברובו הגדול נמנע מסמים ואלכוהול אבל חייבת להיות ערנות ושמירה על מצב זה וטיפול בכול בעיה במהירות וזה תפקיד מערכת החנוך המרכזים הקהלתיים וסיירת ההורים שהיא סוג של משמר אזרחי מודל 2012.

Exit mobile version