סמנכ"ל הכספים של רשת איקאה: "גדלתי כבחור ישיבה בצפת"

דוד סבן, סמנכ"ל הכספים של רשת איקאה, הפך לרואה חשבון בשנת 2005. "סיימתי תואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול פיננסי, ותואר ראשון בכלכלה וחשבונאות". כמו כן, עבדתי במשך ארבע שנים בפירמת ארנסט אנד יאנג. בשנים האחרונות הזדמן לי להרצות בכמה מקומות, ולהביא לפרונט את החשיבה היצירתית והמיוחדת של איקאה".
מהו הרקע ואבני הדרך בהתפתחות האישית שלך?
"משהו שלא רבים יודעים הוא שגדלתי כבחור ישיבה בצפת, בן למשפחה דתית. אספקטים מסוימים בתלמוד ובתורה נותנים לך כלי חשיבה שונים כמו יכולת ניתוח, ירידה לפרטים, ומה שנקרא 'סוף מעשה במחשבה תחילה'. לא פחות חשוב מכך, ספגתי בישיבה ובבית ערכים וחוסן אשר משמשים אותי עד היום לאורך כל דרכי המקצועית.
"סגירת המעגל מבחינתי כחילוני כיום, זו העובדה שיו"ר הדירקטוריון של איקאה, מר שולם פישר, הוא איש עסקים חרדי שנמצא לעיתים קרובות בצפת. מבחינתי, הקשר המיוחד והחזק שנוצר ביננו מהווה את אחת הסיבות העיקריות להנאה והסיפוק שאני שואב כיום מעבודתי וכמובן, איך לא, לשמירת 'הניצוץ' היהודי והצפתי שבי.

"אבן הדרך המשמעותית מכולם היא האובדן של אחי הקטן אביתר סבן ז"ל לפני כ-4 שנים וחצי. למרות היותו רק בן 18 במותו, אביתר הוא האישיות שממנו למדתי וספגתי הכי הרבה. אירוע שכזה מעמיד בפרופורציות את הקשיים והאתגרים המקצועיים שאנחנו חווים במהלך השנים".

לכתבה המלאה באתר גלובס

Exit mobile version