סנטור אמריקני משבח את מרכז רפואי זיו צפת

הסנטור הרפובליקני האמריקני טד קרוז לוושינגטון טיימס:

"במרכז הרפואי זיו בצפת מצילים אזרחי מדינת אויב ובבית החולים שיפא בעזה מחביאים מחבלים ומסכנים אזרחים"

במאמר שפירסם הסנטור הרפובליקני האמריקני הפופולרי טד קרוז בעיתון ה"וושינגטון טיימס", מציין הסנטור, כי על מנת לשפוט אומה, יש לבחון כיצד היא מתייחסת לחלשים ביותר ובתי חולים הינם המקום הראשון להתחיל ממנו.

במאמר התייחס הסנטור לביקורו, לפני כחודשיים, במרכז הרפואי זיו בצפת במסגרת ביקורו בישראל, בו נפגש גם עם ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו.

במהלך הביקור במרכז הרפואי זיו פגש בפצועים הסורים, שהובאו על ידי צה"ל ממלחמת האזרחים המטופלים במרכז הרפואי זיו והתרשם עמוקות מהטיפול הרפואי וההומניטרי המקצועי הניתן לפצועי מדינת אויב.

מאידך, מציין הסנטור קרוז, כי מתחת לבית החולים שיפא בעזה ממוקמת המפקדה המרכזית של ארגון החמאס, אשר משתמש ברופאים ובמטופלים כמגן אנושי, כאשר הטיפול הרפואי והישרדותם של תושבי עזה אינם מעניינים את החמאס כלל.

קרוז מציין, כי בביקורו במרכז הרפואי זיו, שטיפל במאות פצועים סורים, פגש את העובד הסוציאלי, דובר ערבית, שתפקידו להסביר למטופלים הסורים, המתעוררים לאחר שהגיעו מחוסרי הכרה ופצועים קשה מהמלחמה בסוריה ומוקפים בישראלים, שהם לא נמצאים בגיהינום. זאת על אף שמלידתם חינכו אותם, כי הישראלים הם השטן בהתגלמותו, כאשר למעשה, עובד הצוות הרפואי הישראלי בזיו קשה מאוד בכדי להציל ולרפא אותם. עוד ציין הסנטור קרוז, כי פגש במרכז הרפואי זיו ילד סורי שאיבד שלוש מגפיו, אך צויד על ידי בית החולים בגפיים תותבות מהפכניות ויוכל ללכת שוב.
קרוז מוסיף, כי הוא מאמין בישראל ובמרכז הרפואי זיו וכי המאמץ ההומניטרי והמקצועי הרב, המושקע בפצועים הסורים שווה כאמירה ולו בכדי לנסות ולשבור את חומות השנאה הסוררות בין ישראל לשכנותיה.  

לדבריו של הסנטור קרוז, הסיפור של שני בתי החולים זה בישראל וזה בעזה, הינו דוגמא להבדל בין ישראל לחמאס: חמאס מנצל את המתקנים הרפואיים בעזה כמגן אנושי כדי להשיק פעילות טרור נגד ישראל, בעוד שישראל משתמשת בבתי החולים שלה על מנת לספק טיפול רפואי חדשני לאנשים שהמטרה המוצהרת של הממשלה שלהם הינה להרוס המדינה היהודית.

קרוז מסכם את המאמר במילים: "מעשי החמאס הינם פשעי מלחמה. מעשי ישראל הינם אחת המשימות ההומניטריות הגדולות והאלמוניות על פני כדור הארץ".

קישור למאמר:

http://www.washingtontimes.com/news/2014/jul/30/cruz-a-tale-of-two-hospitals

 

 

Exit mobile version