ערב הסברה וחשיפה לפעילות סניף אנוש צפת

ביום רביעי ט"ו אלול 14.9.11 התקיים ערב הצדעה והתרמה לסניף אנוש צפת במתחם הסראיה המדהים ביופיו, במעמד ראש העיר אילן שוחט.

את הערב פתח הרב אוחנונה אברהם, יושב ראש הנהלת סניף אנוש צפת, בתקיעת שופר.

השופר המסמל את חודש הרחמים והסליחות ואת בואה של השנה החדשה הבאה עלינו לטובה, שנת תשע"ב – תהה שנת עשייה ברוכה.

את המקום קישטה תערוכה של אמנים מכל רחבי הארץ המתמודדים עם פגיעה נפשית.

בערב הופיעו מתמודדים חברי ההרכב המוסיקלי של מועדון מסריק תל אביב בניהולו של חמי רודנר.

אביגיל אלמקייס, מתמודדת בדיור המוגן וחברה במועדון החברתי של סניף אנוש צפת ריגשה את כולם בסיפורה האישי עם ההתמודדות עם המחלה.

אשתר יעקובסון מתמודדת בדיור המוגן הקריאה שיר מתוך הספרים שהיא כותבת.

נמרוד דורון-קינסברון, מנהל אשכול צפת – קריית שמונה בעמותת אנוש, תיאר את מגוון המסגרות בסניף: הוסטל ודיור מוגן שעוזרים למתמודדים לגור בקהילה עם תמיכה של צוות מקצועי ומועדון החברתי.

במועדון החברתי של אנוש מתקיימת פעילות חברתית יוצרת המאפשרת לחבריה חיים פעילים ומועילים, מחזירה להם את חדוות החיים, מגבירה את ביטחונם העצמי ומפגישה אותם עם הקהילה. המועדון שוכן ברחוב הרצל 5 ליד מתנ"ס בלום. המועדון פתוח בימים א'-ד' מהשעה 16:00 עד השעה 19:00.

את הערב הנחתה הדסי לילך, מנהלת המועדון החברתי של סניף אנוש צפת.

תודה רבה לכל מי שעזר ותרם לערב זה: למר אילן שוחט ראש העיר על כל התמיכה והסיוע לאורך כל השנה ועל הנוכחות בערב זה, לאייל שלי מנהל המתנ"ס וכל הצוות המקסים על התרומה והסיוע במהלך כל השנה ובמיוחד בערב זה,למועצה הדתית, לשלמה חדד – מחלקת תרבות תורנית, לחברי הנהלת סניף "אנוש" צפת: הרב אוחנונה אברהם, הרב אלמשעלי יוסף, צ'רלי שריקי, יגאל חורי, ד"ר קלייב גולד, לידיה גרינשפן, שוקי אוחנה, יעקב דהן, ליקב דלתון, מחלבות אדיר, שרי מהמכון לאומנויות בתל חי, קוקו אפרת, אורה עמר, שם הורד, חנות הצילום דיגיטאלי ולכל מי שכיבד אותנו בנוכחותו בערב זה.

רוצים ייעוץ? רוצים להתנדב? רוצים לתרום?

מוזמנים לפנות לנמרוד דורון קינסברון מנהל הסניף:

04-6920244 , 054-9299492

Exit mobile version