עשו שיימינג לשוטר – וישלמו 98,000 שקל

בני משפחה מצפת שהשמיצו שוטר בפייסבוק וכינו אותו בשלל כינויים מעליבים ופוגעניים ישלמו לו פיצוי בגובה 98,000 שקל, כך פסקה שופטת בית משפט השלום בצפת, רבקה איזנברג.
המקרה התרחש לפני כשנתיים, בזמן "צוק איתן". השוטר ליאור אלחדד, יחד עם שוטר סיור נוסף, היו במשמרת באזור המדרחוב בעיר. במהלך הסיור הבחינו השניים באח ואחות שנסעו נגד כיון התנועה במכונית שהיו בה עוד שני אנשים נוספים.
אלחדד דרש מהנוסעים במכונית לנסוע עם כיוון התנועה. לדבריו, אחת הנוסעות התחצפה אליו והאחים סירבו למסור לו פרטים מזהים.  שוטר שהיה עם אלחדד ושימש כראש משמרת החליט לעכב לחקירה את שני האחים ולקחת אותם לתחנת המשטרה. האחים ושני הנוסעים התפרעו, סירבו לבקשת השוטרים להתלוות אליהם והחלו להשתולל. השוטר אלחדד וחברו נאלצו להפעיל כוח כדי להתגבר על התנגדותם של נוסעי המכונית.
כמה שעות לאחר האירוע העלתה בת משפחתם של הנוסעים לפייסבוק סרטון נגד השוטר וחברו. היא אמנם לא ציינה את שמותיהם בטקסט, אך תקפה אותם במילים קשות ביותר ובתגובות פורסמו שמותיהם לצד קללות נוספות. בפוסט נכתב בין השאר כי השוטרים התנהגו בצורה ברוטאלית, שלא הולמת את כבוד המקצוע וכבוד האדם.
לכתבה המלאה באתר מאקו
 

Exit mobile version