פורום הדיור הציבורי הגיע לצפת: יש פה מקרים הזויים, נסייע לתושבים

ביום שלישי האחרון אירח המועמד לראשות עיריית צפת שלום אלבז את פורום הדיור הציבורי שהגיעו במיוחד ממרכז הארץ לאור הזמנתו של אלבז במטרה לסייע לתושבי העיר צפת המתמודדים עם קשיים בסוגיית הדיור הציבורי בכלל ועמידר בפרט.

במהלך המפגש נחשפו נציגי הפורום בהובלת מיטל כהן לסיפורים רבים של תושבי העיר צפת שהגיעו למפגש ומתמודדים כבר שנים עם בירוקרטיה מוגזמת.

בין הבעיות שהוצגו היה סיפורה של  א. אמא ל 12, מתגוררת בדירת 65 מ"ר ולא מקבלת מענה ראוי. סיפורה של נ, בעלת זכאות לדיור ציבורי מתגוררת בשכירות על אף נכויות שלה ושל ילדיה, והיותה כבר זמן רב ראשונה בתור לקבלת דירה, סיפורו של ס' הזכאיי לדיור ציבורי, נמצא ראשון בהמתנה ונדרש לפנות את בית עמידר שקיבלה אימו מאחר והיא נפטרה.

מיטל מפורום הדיור לצידו של אלבז

לטענת כלל המשתתפים בשיח, כבר שנים זורקים אותם ממקום אחד לאחר, לא מעניקים מענה ראוי וקיימת העדפה לתושבי חוץ בדיור הציבורי על חשבון תושבי צפת.

שלום אלבז המלווה את המשפחות מזה למעלה משנתיים במאבקם מול משרד השיכון, עמידר ופורום הדיור הציבורי הבהיר: "הכוח שלנו בביחד, להאבק האחד למען השני, לא ייתכן שתושבי צפת ייזרקו לרחוב ולא יקבלו מענה ראוי כשאחרים מקבלים. הכל מתחיל ונגמר בהעדר דירות ובנייה בעיר. תנופת בניה תגדיל את ההיצע תוריד את המחירים ותאפשר גם מענה לדיירי הדיור הציבורי". מיטל כהן מהפורום ציינה: "תודה רבה לשלום אלבז על הסיוע, הליווי למשפחות, המאבק וההזמנה לבייתו, הנושא חשוב ומריח לא טוב בצפת, יש פה מקרים הזויים. יחד כולנו נפעל על מנת לסייע לתושבי צפת לקבל מענה ראוי בדיור הציבורי".

Exit mobile version