פטנט יחודי של יזם צפתי

חברת "פטנטיק" בבעלות קלוד כהן מצפת, ממשיכה להפתיע ברישום והוצאה של פטנטים חסרי תקדים בהצלחתם. ולאחר ידיות הברז הבטיחותיות (שהוצגו בתוכנית חיסכון עם מנחם הורוביץ)

ידיות הברז שמטרתם היא למנוע אסונות, במעונות ובתים שכבר רכשו את המוצר.

היום יוצא פטנט חדש שזכה להכרה רשמית ברשם הפטנטים העולמי, ומונע בזבוז חשמל לא מבוקר.

הסוף לשכחה מפסק הדוד החכם מתאים לכול בית בישראל, מעונות, צימרים, לחירשים, עיוורים ובכול מקום שבו יש מפסק לדוד שמש/חשמל.

לא שוכחים את הדוד דולק זה הבסיס המרכזי לפטנט כמו רובנו לפעמים אנו שוכחים את הדוד דולק,

הדלקתם את הדוד, יצאתם לקנות לחם בסופר והמבצעים חוגגים והתעכבתם מעבר למה שרציתם, ביינתיים הדוד בבית דולק והחשמל זורם, נכון שיש תרמוסטט הוא מכבה את הדוד, אבל מספיק שהמים מתקררים מאט והופ שוב הדוד מחמם וחוזר חלילה, כך שיוצא מצב שבו צרכנו חשמל יותר ממה שרצינו, ואל תשכחו את אבא שצועק למה הדוד דולק, אבא שלכם עובד בחברת חשמל? תזכרו כמה פעמים בחודש שכחנו את הדוד דולק, כמה באמת יכולנו לחסוך בחודש, בשנה, עם המפסק החדש אין צורך לדאוג יותר, תנו לפטנטיק לפתור לכם את הבעיה.

מטרתו של מפסק הדוד פשוטה מאוד, בעת הדלקתו של המפסק, מנורת לד ירוקה תידלק, וכשהמים יגעו למצב רתיחה המפסק יפסיק את פעולת החשמל לדוד סופית, וישמע צפצוף, לא יחדש אתו כמו מפסקים רגילים, מנורת הלד תהבהב לאט, כך שנדע שיש מים חמים, עם הזמן המים מתקררים, מנורת הלד תתחיל להבהב מהר,כך שנדע שהמים מתקררים, בנוסף, המפסק החכם ידע לזהות תקלות בדוד כגון: קצר חשמלי, חימום יתר כתוצאה מאבנית,גוף חימום לא תקין, וכדומה…

במקרה כזה ישמע צפצוף הזהרה, ותידלק מנורה אדומה.

הרי בסופו של דבר אנחנו הצרכנים לא יודעים מתי יש לנו מים חמים, אנחנו תמיד משערים, נדליק שעתיים זה בטח יספיק, ואולי הדוד מגיע לרתיחה בתוך שעה וסתם בזבזנו חשמל שעה נוספת,היתרון של המפסק שהוא נכבה לבד ברגע שהמים רתחו. אולי הדוד שלנו מגיעה לרתיחה בתוך חצי שעה, שעה, אותנו זה לא צריך להדאיג המפסק יכבה לבד לאחר שהמים יגעו לטמפרטורה המקסימאלית שכוון בדוד.

Exit mobile version