צדק חברתי: מאה הצגות חנוכה בחינם לילדי הפריפריה

משרד התרבות והספורט יחלק בחינם מאות אלפי כרטיסים לשלל מופעי חנוכה. ההחלטה שהגיעה בעקבות המחאה החברתית, נועדה להקל על הורים בפריפריה בחג הכי יקר בשנה.

איך זה יעבוד? להזמנת כרטיסים יש לפנות לאתרים של הרשות המקומית או האיזורית בה אתם גרים ולהזמין כרטיסים מראש. גם את ההורים המלווים לא שוכחים ולהם יעלה כרטיס כ-10-20 שקלים בלבד. "זה לא סוד שההוצאה הכספית של ההורים עבור מופעים מסחריים לילדים בחנוכה מכבידה מאוד. לכן החלטנו להקל על כיסם של ההורים ולאפשר להם ליהנות מקלאסיקות ומהצגות מצליחות לילדים של מיטב התיאטראות בארץ ללא תשלום", מסבירה לימור לבנת.

בין ההצגות שישתתפו במבצע: אלאדין ומנורת הקסמים – תיאטרון אורנה פורת, כשהכריש והדג נפגשו לראשונה – התיאטרון הארצי לנוער, הכבש הששה עשר – מדיטק חולון, זרעים של מסטיק – תיאטרון בית ליסין, בילבי – חני הפקות – ועוד.

המושבים והמועצות שיהנו מההטבה: אור יהודה, אילת, אליכין, אפרתה, אשדוד, בקעת הירדן, גלבוע, חדרה, יקנעם, טבריה, כרמיאל, לוד, מגדל העמק, נהריה, נתניה, מעלות, עמק המעיינות, קריית ביאליק, קריית אתא, קריית מוצקין, שלומי, שדרות, עמק יזרעאל, מרום הגליל, ערד, צפת ואחרים.

משרד התרבות והספורט ציין כי אם הניסוי יצליח ובאמת מספר גדול של אנשים ירשם, היוזמה תחזור גם בשנה הבאה.

Exit mobile version