ציון טויטו מתמודד לראשות העיר

כתב אבי כהן

סוף סוף חדשות טובות לצפת . ציון טויטו מתמודד לראשות העיר
לפני שאכתוב כמה מילים על ציון , אני חוזר ומזכיר מה שכתבתי כל הזמן ראש עיר בצפת חייב לבוא מתחום התכנון והבנייה . לפני כל " הרובוטיקה " "החלל " ושאר ירקות.
צפת למי ששכח היא העיר הכי משפיעה על העולם היהודי רק נציין את השולחן ערוך . את הארי הקדוש והגילויים האלוקיים להם זכה בצפת . רבי שלמה אלקבץ בעל הלכה דודי . רבי משה קורדוברו רבי משה אלשיך מגדולי הדרשנים ועוד מאות ואלפים שפעלו כאן בצפת והטביעו חותם על כל העולם היהודי בארץ ומחוצה לו . ולכן הדבר הראשון שצפת חייבת להתמקד בו זה תיירות . תוך שימור ושחזור המורשת המפוארת של צפת . זה מה שיש בעיקר לעיר " למכור " וזה המון .
ולכן ראש עיר בצפת חייב לבוא מתחום התכנון והבנייה עם אוריינטציה מובהקת של שימור שחזור וכו' .זה לפני שאנחנו מדברים על דיור בר השגה, תשתיות, כבישים,  תחבורה, תכנון, שימור.
כל זה מצריך אדם בעל ידע ונסיון בתחום .ואת זה יש לציון למכביר .
אני לא אשכח כמה הוא השקיע בקבוצת הפועל צפת. כמה כספים כמה ריצות כמה אהבה אמיתית לכל מה שקשור לעיר .
כל המשפחה שלו היתה מגוייסת לקבוצה . החל בכספים ועד כיבוס הבגדים לשחקנים . כי לציון זה היה חשוב והמשפחה המדהימה הזאת התגייסה לכל מה שציון האמין בו.
מבלי לזלזל חלילה או להמעיט בערכו של אף מתמודד, לציון יש את זה יש לו את הידע את המנהיגות אבל הכי חשוב יש לו ותמיד היה לו את האהבה לצפת ברור לי שמבחינתו התמודדות על ראשות העיר היא הקרבה וויתור על חיים נוחים ושלווים.
ואם ציון החליט לוותר ולהתמודד הרי שאין לעיר בשורה גדולה מזאת. אני מתפלל ומייחל למרות כל מה שהעיר הזאת עברה שציון ידע ויצליח לנווט את הספינה הזאת אל חוף מבטחים .
אין לי ספק שציון בעזרת ה ישיב לצפת את הכבוד האבוד .יש לו את הנסיון יש לו את המנהיגות יש לו את החזון ויש לו את האהבה הגדולה לעיר .
ציון היקר בהצלחה בעזרת ה אני מאמין שתגרום לנו בדיוק מה שאמרת בראיון גאווה מקומית גאווה על השייכות שלנו בעיר הכי מדהימה ומיוחדת ביקום שתצליח בע"ה לתת לילדים שלנו את החוויה הבלתי נשכחת לגדול בעיר כפי שאנחנו זכינו .
אז נכון הזמנים השתנו ועדיין יש לנו מיליון סיבות לגאווה יש לנו מיליון סיבות למה לא לוותר על העיר וציון הוא ללא ספק איש בשורה . הוא "מים קרים על נפש עייפה "
כי בחר ה בציון אוה למושב לו ( אוה באותיות אתבש צפת כפי שידוע ומפורסם ) בהצלחההההההההההה
Exit mobile version