ציון לשבח למכללה האקדמית צפת

בטקס רב רושם בהשתתפות נבחרי ציבור, ראשי המשק ואנשי אקדמיה, הוענק ציון לשבח למכללה האקדמית צפת, בתחרות על הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות ע"ש יצחק רבין לשנת 2012. בכך מצטרפת המכללה לחברות עסקיות, מוסדות ציבוריים ולארגונים מהמגזר העסקי והפרטי בארץ, שזכו להוקרה על מצוינות ארגונית. בשם המכללה קבלו את תעודת ההצטיינות שמואל הר נוי, מנכ"ל המכללה ומשה אסף, מנהל משאבי אנוש ואיכות, שהובילו את פרויקט האיכות במוסד האקדמי. המכללה האקדמית צפת היא הגוף הציבורי היחיד שזכה בפרס בקטגורית המגזר העסקי.

 

בטקס של מכון התקנים הישראלי שהתקיים במרכז הקונגרסים בקרית שדה התעופה בן גוריון, השתתפו שלום שמחון, שר התמ"ת, צבי האוזר, מזכיר הממשלה, אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר, ניסים בובליל, נשיא התאחדות הקבלנים, רן כהן, יו"ר מכון התקנים הישראלי ודני גולדשטיין, מנכ"ל מכון התקנים הישראלי שאמר "אמות המידה לזכייה בפרס הן מהגבוהות בעולם. הארגונים הזוכים עמדו בקנה המידה של איכות ומצוינות המאפשרות השגת חוסן עסקי ושמירתו. אנו מאמינים כי ארגונים המטמיעים את תרבות האיכות והמצוינות הם הארגונים המובילים את המשק בישראל".

בין נימוקי השופטים צוינה המכללה על "ראייה אסטרטגית מעולה ויישומה לצמיחת המכללה, מערכות מחשוב מתפתחות התומכות במערכות הנדרשות לניהול אפקטיבי של המכללה ותהליכי שיווק מפותחים עם חשיבה מתקדמת הנתמכת במדידות".

"הענקת הצל"ש בתחרות לאומית ככלל,  ובכזו שבה רוב המתמודדים הם מהמגזר העסקי, מהווים תעודת כבוד למאמצים הנמשכים להשתית את המכללה ופעילותה על בסיס של איכות, הן באפיק הפורמלי, באמצעות תקן האיכות הישראלי והבינ"ל שהוענק למכללה, והן באפיק הבלתי פורמלי, בעיקר באמצעות תרומתה הרחבה של המכללה לקהילה. תודתי נתונה לכל אחת ואחד מעובדי המכללה והסגל האקדמי על הפעילות היומיומית בביצוע ובתפקוד ראויים מול הסטודנטים ומול כל אחד ואחת מעמיתינו". ברך פרופ' אהרן קלרמן, נשיא המכללה, את העובדים והמנהלים על ההישג. נושא האיכות קודם במכללה בשנות כהונתו של פרופ' קלרמן.

שמואל הר נוי, מנכ"ל המכללה, "ההישג נזקף לכלל המכללה על כל מנהליה ועובדיה, שהיו שותפים מרכזיים בתהליך ליישום פעולות האיכות המתקיימות ביחידותיהן. מדובר בעבודה משותפת ויומיומית תוך גילוי יוזמה, יצירתיות, נחישות ומסירות של כלל אנשי המכללה, החל מנשיא המכללה ועד אחרון העובדים".

משה אסף, מנהל משאבי אנוש ואיכות,  שהוביל את פרויקט האיכות במכללה, "אני חש גאווה רבה על ההישג, וזוקף אותו לכל העושים במלאכה במכללה. חלקי היה לרכז ולהכין את הנושאים לתחרות כך שיעמדו בסטנדרטים שוועדת הפרס קבעה ואני חש סיפוק רב שהצלחתי, יחד עם הנהלת המכללה, מנהליה ועובדיה, להציג לשופטים בתחרות על הפרס לאיכות ומצוינות את ההישגים של המכללה ביישום האיכות הלכה למעשה בעבודת המכללה".

תחרות הפרס הלאומי לאיכות ומצוינות היא היוקרתית ביותר בתחום האיכות והמצוינות במדינת ישראל והיא מתקיימת בהתאם להחלטות הממשלה לקידום האיכות והמצוינות בישראל. התחרות נערכת בשותפות של משרד ראש הממשלה, משרד התמ"ת, מכון התקנים הישראלי, נציבות שירות המדינה, לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים והאיגוד הישראלי לאיכות.

עד כה השתתפו בתחרות למעלה מ-200 ארגונים. בין הזוכים השנה בפרס  חברת קוקה קולה, ארגון הבינוי והתשתיות – אינטל ישראל, ובציון לשבח זכו יחד עם המכללה האקדמית צפת, בנק לאומי, יו.אס.אר מערכות אלקטרוניקה בע"מ, כנפי תחזוקה שותפות מוגבלת, מוטורולה סולושנס בע"מ ומטליקון טכנולוגיות בע"מ.   

 

Exit mobile version