צפת העפילה לליגה הארצית

שלום (פופי) חדד

מ.ס. דניאל צפת בהדרכתו של שלום{פופי}חדד עשתה הסטוריה והעפילה לליגה הארצית לראשונה בתולדותיה לאחר שניצחה את טבריה 95-79{52-32}. החגיגות בשבוע הבא יום שני 20.00 בבית מול גלבוע\וותיקים הקהל מוזמן. שלום{פופי}חדד: "אני גאה בשחקנים, עשינו עונה גדולה". שי קדוש קפטן הקבוצה: "שאפו לכולם עשינו היסטוריה". יו"ר הקבוצה חיים זינגר: "במילה אחת שאפו".
"40 דקות, זה מה שמפריד בינינו לבין עשיית היסטוריה בעיר" אמר שלום{פופי}חדד מאמן מ.ס צפת לשחקניו רגע לפני שריקת פתיחת המשחק בין צפת לטבריה. צפת הגיעה לטבריה לאחר ההפסד במשחק הראשון בגביע האיגוד למעלה אדומים כשהמטרה כמובן לנצח ולהבטיח את עלייתה לליגה הארצית וכמובן לא לזלזל בטבריה שלה לא היה מה להפסיד בעקבות ירידתה לליגה ב'.
המשחק נפתח היטב משני צידי המגרש.לאחר שלוש דקות משחק אותתו המארחים מטבריה לאורחים מצפת שהעלייה המובטחת לליגה הארצית עוברת דרכם. חדד לקח פסק זמן על מנת לנער את שחקניו שעלו לאחר הפסק זמן מפוקסים ועם ניס פלח, תומר ביתן, שלום {פופי}חדד, שי קדוש, ויואב סאלמה העלו הילוך בהגנה,וסיימו התקפות מתפרצות בסלים קלים וסיימו את הרבע הראשון ביתרון 30-19.
רבע שני שחקניו של חדד המשיכו ללחוץ על הזג , העלו את ההיתרון מנגד טבריה הצליחה מעט לנגוס ביתרון אבל לא להרבה זמן, שלוש שלשות של שי קדוש וניהול משחק מבריק של ניס פלח, ליאור סרף, אלון ענבר ולירן שכטמן שמרו את צפת בתמונה מבטיחה עד לסיום המחצית הראשונה ביתרון מבטיח 52-32.
הרבע השלישי המשיכו הצפתים להכתיב את הקצב. טבריה מצידם ניסו לצמק אך עד סיום הרבע השלישי צפת שמרה על יתרונה וירדה ביתרון באותו 75-58.
ברבע הרביעי טבריה עוד הצליחו לצמק במקצת אך פעולות מצוינות של הצהובים של חדד העלו את צפת ליתרון מבטיח. טבריה חיפשו את הנוסחה לצמק אך ללא הצלחה.
בסיום צפת רושמת ניצחון 95-79 ועלייה היסטורית לליגה הארצית.
שלום {פופי}חדד אמר בסיום עשינו עונה גדולה,אני גאה בשחקנים שלי, ומסתכלים קדימה לעבר יום שני לחגוג יחד עם כל העיר והסביבה. .שי קדוש קפטן הקבוצה הוסיף ואמר שאפו לכולם היום עשינו היסטוריה. אני קורא מכאן לכל האזור להגיע ולחגוג איתנו עלייה היסטורית לליגה הארצית. יו"ר הקבוצה חיים זינגר: במילה אחת שאפו. עשינו עונה מדהימה ,עונה גדולה. כאמור חגיגות העלייה ייערכו בצפת ביום שני הקרוב שהוקדם בגלל ערב יום הזיכרון שייערך למחרת, במחזור הנעילה מול הפועל גלבוע וותיקים בהשתתפות אורחים רבים בהם נותן החסות על הקבוצה, ראש עיריית צפת מר אילן שוחט.

Exit mobile version