שוטרי צפת הדליקו נר חנוכה עם ניצולי שואה

ביוזמת מפקד השיטור קהילתי, נערך טקס הדלקת נרות משותף לשוטרי צפת, לניצולי השואה ומוזיאון בית המאירי

בטקס הדלקת נרות שנערך השבוע במוזיאון בית המאירי בצפת, 

חברו קבוצת ניצולי שואה מתושבי העיר עם הסגל הבכיר של קציני ומש"קי תחנת המשטרה של צפת, ויחדיו חגגו את הדלקת הנר החמישי של חג החנוכה.

אירוע זה הוא פרי יוזמה וביצוע משותפים של המש"ק הקהילה ירון המאירי  מתחנת משטרת צפת ושל שני כוחות חדשים שהצטרפו לאחרונה לפעילות בעיר צפת – מפקד התחנה החדש סנ"צ יורם אזולאי, ומנהלת מוזיאון בית המאירי, ד"ר רונית פישר.

בערב מיוחד זה השתתפו קבוצת ניצולי השואה וסגל הפיקוד של תחנת המשטרה בסיור מודרך קצר בשתיים מן התערוכות במוזיאון ההיסטורי על ההתיישבות היהודית בצפת, ולהיכרות מרחיבת אופקים עם כמה מן הדמויות הידועות כ"זקני צפת" המיתולוגיים.  בהמשך הדליקו נרות, שרו משירי חג החנוכה ונהנו מכיבוד קל.   בדברי סיכום של הערב ציינו סנ"צ יורם אזולאי וד"ר רונית פישר את שביעות רצונם מהערך המוסף של חגיגת החנוכה המשותפת לדור הוותיקים ולדורות הצעירים.

בלט במיוחד כי אירוע זה, שהתקיים בבניין האבן העתיק והיפה במוזיאון מיסודו של העיתונאי יחזקאל המאירי ז"ל,  מדגיש במיוחד את הטוב והיפה שביוזמת האירוע המרגש למענם של ניצולי השואה מבני העיר,  על-ידי עשייה משותפת של  גורמי שמירת החוק, משטרת ישראל, וגורמי שמירת הזיכרון ההיסטורי (מוזיאון בית המאירי), למען בניית עתיד טוב יותר לדורות העתיד. 

Exit mobile version