שלמה חדד לראשות העיר

גורמים פוליטיים בצפת בוחנים אפשרות להריץ את איש התקשורת שלמה חדד לרשות העיר.

לכתבנו נודע על לחצים כבדים המופעלים על חדד מגורמים פולטים מכול קצווי הקשת הפוליטית בניסיון לשכנע אותו להצטרף למרוץ.

 

"חדד, הוא דמות מרכזית בצפת המאחד בין כלל הציבורים בעיר, איש נעים הליכות בעל רקורד ציבורי מרשים. רחוק מתככים ,שונא בצע ובורח מהכבוד, אבל בעל יכולות מוכחות להוביל את צפת, בלי קומבינות בלי שטיקים ובלי טריקים. אמרו הגורמים "בחרנו בשוחט אבל ניראה שאת העיר מנהלים אנשים אחרים ולא שוחט. "ודי לחכימה ברמיזה" הוסיפו.

לדברי הגורמים חדד הוכיח יכולות במגוון תפקידיו הציבוריים הוא עבד עם מרבית ראשי הערים אחל מנחמיאס ז"ל ועד האחרון. לכול זה נצרף 30 שנות תקשורת ונגיע למסקנה שיש מקום להציע לו את התפקיד שתפור עליו כמו כפפה ליד אמרו אותם גורמים.

"לצערנו הרב צפת ממשיכה להתרוקן מנכסיה, רשימת המשפחות שעזבו, עוזבים ויעזבו את העיר מתארכת ,עם כול הכבוד העשייה בעיר היא יותר יחצנות ופחות מעשים. אנחנו עיר מחוז לתושבי האזור שבאים לעבוד כאן ועוזבים בערב. בין הגופים המרכזיים שפועלים לשכנע את חדד להצטרף למרוץ נמצאים חבר המועצה נסים ביתן, איש המשטרה בדימוס עמי דהן שהכריז לפני שנתיים על היתמודדות למועצה, וכן פלגים גדולים בציבור בצפת שמבקשים בשלב זה שלא להיחשף. ביתן ודהן אישרו את המהלך ואמרו כי המטרה להביא את חדד להצליח כבר בסיבוב הראשון ולאור הערצה לאיש הדבר אפשרי.

Exit mobile version