שני ילדים בני 12 מצפת טענו כי תושב העיר ביצע בהם מעשים מגונים

גבר בן 65 מצפת, המשמש כגבאי בית כנסת, נעצר אתמול (שני) על ידי חוקרי תחנת המשטרה בעיר בחשד כי ביצע מעשים מגונים בשלושה ילדים. החשדות התעוררו לפני מספר ימים, בעקבות גל שמועות שרחש בעיר אודות המעשים המיוחסים לכאורה לחשוד. חוקרי נוער של משרד הרווחה תחקרו את הילדים, בגילאי 11 ו-12, ובסיום תחקור הילדים העבירו את הממצאים לתחנת המשטרה בצפת שבפיקודו של סגן ניצב עופר קנטרוביץ'.

אתמול בשעות אחר הצהריים נעצר החשוד, דמות מוכרת בעיר המשמש כגבאי ואיש תחזוקה של בית כנסת. החשוד, נשוי ואב לילדים, נקי מכל עבר פלילי ומעולם לא נחשד בעבירות מין. דבר מעצרו הפתיע את מכריו. לדברי אחד התושבים, "הוא איש כל כך נחמד ומסור לבית הכנסת. הוא מטפח ושומר עליו ומעולם לא הייתי מאמין כי הוא מסוגל לדברים שבהם חושדים כעת. אני מקווה מאד שהויצא נקי מכל זה".

מחקירת המשטרה עולה כי המעשים נמשכו כארבעה חודשים, במבנה המשמש כמחסן של בית הכנסת. החשוד מכחיש בחקירתו מכל וכל את המיוחס לו ומודה רק כי הוא מכיר את הנערים שהתלוננו עליו. במשטרה לא יודעים בשלב זה אם יש ילדים נוספים שנפגעו, לכאורה, מידי החשוד, אך אמרו כי קיים חשש כי אכן היו נוספים שנפלו קורבן לעבירות מין. מחר בבוקר תבקש המשטרה מבית משפט השלום בצפת להאריך את מעצרו של החשוד.

Exit mobile version