תושב צפת נאשם בהנחת מטען בפתח בנין בפ"ת

כתב אישום הוגש הבוקר (שני) לבית משפט המחוזי מרכז, נגד יצחק סנדרוסי, תושב צפת בן 27 ומשה חדיף, תושב בני ברק בן 24, בגין עבירות של ייצור נשק, נשיאה והובלת נשק, קשירת קשר לביצוע עסקה אחרת בנשק ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום, סנדרוסי הוא מקורב לכנופייתו של דוד שימול והאחים אלופר, המסוכסכים עם כנופיית אבי (ויוי) אטיאס, על רקע מאבק שליטה בענף ניכיון המחאות וגבייה בשוק האפור. במסגרת סכסוך זה פעלו הצדדים לפגיעה האחד בשני.

במועד שאינו ידוע במדויק ייצר סנדרוסי מטען חבלה אותו העביר והניח ב-7 בינואר השנה בעצמו או באמצעות אחר, בפתח הבניין בו מתגוררת משפחתו של אטיאס בפ"ת.

טכנאים, שהגיעו לבניין לבדיקת המעלית, מצאו בפתח הבניין שקית ובתוכה מטען חבלה והם שהזעיקו את המשטרה.

במקרה אחר ב- 23 באפריל השנה הציע סנדרוסי לסוכן משטרתי שהציג עצמו בפניו כקבלן עבודות עפר, לרכוש ממנו מטען חבלה, בתמורה לסכום של כ-7,000-10,000 ש"ח, במטרה לפגוע בכלי עבודה של קבלן אחר עימו לכאורה הסוכן היה מסוכסך.

בהמשך לכך, הציע סנדרוסי לסוכן לרכוש ממנו סמים מסוג חשיש בסכום של כ-3,000 ש"ח וכן אקדח בסך של כ-7,000 ש"ח.

במקביל, פנה סנדרוסי לנאשם השני, משה חדיף, בכדי שישיג אקדח. חדיף השיג את האקדח ושוחח עם סנדרוסי לצורך תיאום העברתו בתמורה ל- 7,000 ש"ח.

מכתב האישום עולה כי בסופו של דבר, סנדרוסי לא השלים את מכירת מטען החבלה, האקדח והסמים כיוון שחשד ש"הקבלן" הינו סוכן משטרתי.

כמו כן, במועד שאינו ידוע במדויק, לפני ה-5 במאי, רכש חדיף מעודאי חוסיין, פלסטיני מיו"ש, 2 ארגזים ובהם נשק או אביזר או תחמושת, מסוג שאינו ידוע במדויק, וזאת בכדי למכרם. לאחר שהתברר לחדיף כי הנשק אינו תקין הוא פנה לעודאי, שב-6 במאי  העביר לידיו, כמוסכם ביניהם, נשק תקין אותו הביא עמו לתוך ישראל מהשטחים.

Exit mobile version