תחילת סוף הכדורסל בצפת

בעיריית צפת ממשיכים בדרכם הבעייתית והלא מכובדת, וסיכמו עם מאמן חדש לקבוצת הכדורסל של צפת מבלי לעדכן את מאמן הקבוצה היוצא שלום חדד (פופי) או את עוזרו שי קדוש.

המאמן החדש שנבחר וכנראה לא במקרה, היה בעבר מאמן בנו של ראש עיריית צפת – שוקי אוחנה. הבן גם משחק השנה לראשונה בקבוצת הכדורסל של העיר…

ערן סהר שחקן עבר של הפועל צפת בימיה הטובים לא אהב את ההחלטה שלא להמשיך עם חדד ובמיוחד את ההתנהלות המפוקפקת בהתערבותו של ראש העיר בהחלטות מקצועיות וכך צוטט באתר חדש בגליל: "החלטה מבישה – כמה נמוך אפשר עוד לרדת? פופי ושי אגדות שרק הביאו את הקבוצה בצפת להישגים חסרי תקדים! מהלך מכוער ביותר".

שלום חדד המוכר גם בכינוי פופי – מי שהכדורסל בצפת קיים בעיקר בזכותו, ששיחק בקבוצה מתחילת דרכה והעלה אותה מהליגות הנמוכות עד לליגת העל, אחר כך המשיך למסלול מאמני כדורסל וחזר לקבוצה כמאמן מצליח ואהוב אשר פועל לילות כימים לטובת הקבוצה ועושה כל שביכולתו להצעידה קדימה.

בעירייה ביקשו מחדד להישאר במועדון בתפקיד ניהולי או מקצועי, אך הוא טרם השיב.
שלום חדד סרב להגיב בשלב זה.

בשיחה שערך כתבנו עם המאמן החדש ליאור קרת נמסר כי סוכם עימו על אימון הקבוצה בעונה הקרובה וכי בכל הקשור לצוות המקצועי המלווה ובכללם עוזר המאמן – "הכל עוד פתוח".

מעיריית צפת נמסר כי המאמן עדיין לא הוחתם לאמן את הקבוצה בשנה הבאה.

פנינו עם מספר שאלות למחזיקת תיק הספורט בצפת וחברת הנהלת הקבוצה – ויקי אלקבץ:

התשלום לשחקנים ולמאמן הקבוצה משולמים מכספי הציבור וכחברת עמותה ומורשית חתימה, את האחראית על כספי הציבור בנוגע לקבוצת הכדורסל, ואנו מבינים כי את כלל לא ידעת על מינוי המאמן – הכיצד? .

מי הסמכות שבחרה את המאמן החדש? מה היו השיקולים? לא נמסרה תגובה.

אנו מנסים להבין את פרטי האירוע ומבטיחים כי נעקוב מקרוב ונעדכן את קוראינו היקרים ככל שיחשפו הפרטים – ובהקדם .

Exit mobile version